Wpis z mikrobloga

Złożyliśmy napisy do prelekcji Colina McComba (dyrektora kreatywnego Torment: Tides of Numenera, duchowego następcy Planescape: Torment) z tegorocznego EGX Rezzed. Zachęcam do zapoznania się z materiałem.

Colin opowiada o trudach kreowania protagonisty, inspiracji jednej z towarzyszek, tajemniczych antagonistach – Rozpaczy i Wykwicie, budowaniu odpowiedniego tonu, zapamiętujących mrówkach i o tym, że pchnięcie kogoś nożem nie jest najlepszą odpowiedzią na pytanie: „Cóż znaczy jedno życie?”.

#crpg #gry

Skrót informacji:
01:03 Wstęp
02:19 Narracja w grach
06:00 Początkowy skład
06:45 Pierwsza inspiracja (Numenera; Dziedzictwo, Porzucenie i Tajemnica; Cztery Filary)
17:17 Dramatyzm
18:02 Bohaterowie (Matkina)
20:12 Protagonista
21:42 Antagoniści (Wykwit; Rozpacz)
22:58 Endoskopia żołądka i koral mózgowiec
26:11 Towarzysze (Aligern)
27:37 Inni NPC (Artaglio)
28:31 Ton
30:21 Kickstarter a scenarzyści
31:16 Standardy dialogów
31:56 Dobór słów
33:38 Ocena zespołu
34:07 Iteracja
35:02 Narzędzia
35:46 Podsumowanie
36:49 Sekcja Q&A

Dostępny jest też transkrypt:
http://grimuar.pl/torment/prelekcja-colina-mccomba

#planescapetorment #numenera #rozrywka
Darnath - Złożyliśmy napisy do prelekcji Colina McComba (dyrektora kreatywnego Tormen...
  • 3
@Karwelas: Grimuar jako tako nie, natomiast sam od dłuższego czasu przeglądam wykop, więc jak mamy jakąś wyjątkową treść, to chętnie się z nią tu dzielę ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie wspominając o tym, że tag #crpg to też często inspiracja dla nowych treści.