Wpis z mikrobloga

@Chulio: Jeżeli ktoś może zapłacić to co za problem? Wychodzisz na strasznego ignoranta, bo w ten sposób można wszystko zgeneralizować, tzn. zawsze szukać "tańszych" zamienników "tylko-bez-loga". Wyzywać kogoś od debilów, bo takie coś mu się podoba i go stać na to i to kupuje? Jaka to jest logika?
  • Odpowiedz
@xx_0234f: Gdzie ja pisałem o tańszych zamiennikach? To ta torba ze zdjęcia to droższy zamiennik. Z takimi bazarówkami od lat śmigają stare baby na rynek, a jak LV walnie swoje logo to nagle warto dać za nią kilka tysięcy razy więcej? Rozumiem jakby to była jakaś oryginalna i ładna rzecz, a ktoś ma na to hajs droga wolna, nie potępiam.
@Pantograf: To się nazywa pycha.
  • Odpowiedz
@Chulio: Jedna fotka to za mało by ocenić, czy to zwykła bazarówka, czy jednak czymś się różni (wnętrze, etc.).
Ok, to źle zrozumiałem, ale dalej nie rozumiem "odwiecznej beki". Nawet jeżeli ktoś by sprzedał zwykły, przezroczysty worek za 3000$ z jakimś tam logiem to co Cię to boli? Stać go, podoba mu się, lubi logo - kupuje i cieszy się.
  • Odpowiedz
@Chulio: Jak ktoś zarabia miliony, to dla niego kupno takiej torby to podobny wydatek jak kupno produktu firmy "noname" przez zwykłych ludzi. Plus wydając tyle pieniędzy można oczekiwać lepszej jakości wykonania.
  • Odpowiedz
@Chulio: takiej torby nie kupuje się po to bo jest użyteczna czy jakoś nadzwyczaj piękna tylko po to aby inni widzieli ile masz pieniędzy, żeby koleżanki zazdrościły itp.
Więc całkowici rozumiem, że można na to wydać $3000
  • Odpowiedz
@WillyJamess: jaki snobizm? to właśnie ten "Lui witą" kreuje modę i trendy, z których potem zżynają H&M i inne sieciówki. Kupując taki produkt masz pewność, że jakość będzie świetna, a sam produkt będzie ponadczasowy i będzie się wyróżniał. Są janusze i są koneserzy mody... naprawdę trudno zrozumieć?
  • Odpowiedz