Wpis z mikrobloga

@chuckmls: kwestia przyzwyczajenia, ale fotele w gt sa wygodne jak je dobrze pod siebie ustawisz, boki tez trzymaja. silnik nie nalezy do najglosniejszych, z 2007 roku powinienes miec dobre audio takze bedzie ok
@chuckmls: Nikt tu nie ma takich wynalazków, bo i nikomu nie widzi się kupowanie auta klasy gran turismo z przednim napędem i słabym klekotem pod maską. To już lepiej kupić zwykłe 159, a nie jakiś wynalazek, który szybciej wygląda niż jeździ. To S3 to generacji 8L czy 8P? W sumie obie generacje średnie do autostradowych zabaw, bo to jednak dość usportowione kompakty z krótko zestawioną skrzynią biegów, więc na autobahnie z
@chuckmls: Mam od 25k km, w tej cenie bardzo przyzwoite auto. Trzeba tylko zaakceptować kilka minusów coupe :
1. To jest auto dwuosobowe, trasy dłuższe niż 100km w trójkę lub czwórkę bardzo męczące.
2. Bardzo słaba widoczność do tylu + małe lusterka.
3. Promień skrętu jak w Pajero, no joke.

Plusów tez jest sporo: wygodne fotele, niezły silnik, oszczędny w trasie, przyzwoite audio bose, po wirusie robi się 180KM i jest
@IlluminateEliminate: codziennie dojeżdżam do pracy 40km autostradą, reszta to miasto i wachlowanie 1,2,3. S3 8L ale ten pomysł powoli z głowy sobie wybijam. A4 raczej 3.0 tdi. Co do BMW to póki co najbardziej mi siedzi w głowie, ale ta alfa się pojawiła, nie mam guwniaków i 99% przejazdów jestem sam w samochodzie. Tu gdzie mieszkam ten samochód z tym silnikiem to dużo mniejsze ubezpieczenie a nie ukrywam że zależy mi
@chuckmls: i odpowiadając na pytania:
- trasę 1500km zrobisz z dwoma postojami, jeden na tankowanie, drugi na żarcie. Porównywalnie dobrze jeździło mi się tylko pozyczana na urlopy Laguna 2 która była mega wygodna.
- trzyma się nieźle, chociaż jak każdy diesel czuć masę na przedniej osi. Miałem 206 S16 który przechodził każdy zakręt, w najgorszym wypadku na trzech kołach i GT jest naprawdę blisko, daje frajdę na górskich serpentynach.

Nawet jak
@chuckmls: Auto samo w sobie wygodne dla jednej - dwóch osób. Świetne fotele dobrze trzymające w zakrętach, jak ustawisz pod siebie dobrze fotel to długie trasy nie będą sprawiały żadnego problemu. Zawieszenie jest sztywno zestrojone, ale dzięki temu idealnie trzyma w zakrętach - samochód się nie przechyla (jak jest zrobione na dobrych częściach to długo wytrzyma). Układ kierowniczy precyzyjny, kierownica chodzi ciężej niż np. w A3 (czy to 8P czy 8L),
@Ers_: mieszkam w paryżu, tu trochę tego jest :-) z ofert które przeglądałem w większości są po zmianie rozrządu ze zdrowymi oponami z czystym egr cena od 5k do 6k euro
@chuckmls: GT lubi autostrady, do 150kmh jest bardzo komfortowo, pozniej zaczynają drażnić szyby bez ramek które szumia. Mój sposób to podgloszenie muzyki, wtedy to nie ma znaczenia i nawet 180kmh na tempomacie jest ok.

Ja mam 186cm i to jest raczej blisko granicy komfortu. Musisz usiąść i sprawdzić. Kolega który ma 195 czasami nie jeździ i twierdzi ze jest ok, ale mam wątpliwości czy mówi szczerze - po prostu lubi jeździć
@chuckmls: Ale to albo rybki albo pipki, albo masz pełnoprawne, sportowe auto z napędem na właściwą oś i porządną benzyną, w którym naprawdę odczuwasz radość z jazdy, albo masz klocka w dieslu z "plebejskim" napędem i podczas sportowej jazdy słyszysz ten wspaniały klekot dobiegający spod maski.
@chuckmls: Nie jestem żadnym purystą tylko tak to wygląda - albo jeździsz czymś skrojonym na swoje aktualne możliwości finansowe i nie marudzisz, albo oszukujesz się na potęgę udając przed samym sobą, że masz "sportowe auto".
@IlluminateEliminate: Błądzisz. Między GT a 159 jest przepaść. Porównaj sobie masę tych samochodów...

GT jest idealna do potrzeb kupującego. Po wirusie naprawdę przyjemnie się zbiera, gówno przy tym pali a zakręty połyka koncertowo. Oczywiście bokiem nie pojedzie jak RWD ale chyba nie o to chodzi w tym przypadku ;) A fotele jak dla mnie bajka.

@chuckmls dobrze kombinujesz. Dopóki nie masz Grażyny z gówniakami, kupowanie ciężkiego klocka jest bez sensu jeżeli