Aktywne Wpisy
R2D2_z_Sosnowca +83
Za to kocham ten kraj. Skręć jutro rano w prawo - jesteś na miejscu XD #r2d2zwiedza #usa
Co sądzicie o jeździe na biegu jałowym i wyłączaniu silnika (z kluczykiem w pozycji zapłon)?
Eliminujemy w ten sposób wady jazdy na luzie i hamowania silnikiem:
a) Nie zużywamy paliwa na podtrzymywanie silnika przy życiu (tak jak w przypadku jazdy na luzie na odpalonym silniku)
b)
Eliminujemy w ten sposób wady jazdy na luzie i hamowania silnikiem:
a) Nie zużywamy paliwa na podtrzymywanie silnika przy życiu (tak jak w przypadku jazdy na luzie na odpalonym silniku)
b)
Żeglowanie z wyłączonym silnikiem
- Praktykuję 13.6% (30)
- Nie praktykuję 86.4% (190)
1. To jest auto dwuosobowe, trasy dłuższe niż 100km w trójkę lub czwórkę bardzo męczące.
2. Bardzo słaba widoczność do tylu + małe lusterka.
3. Promień skrętu jak w Pajero, no joke.
Plusów tez jest sporo: wygodne fotele, niezły silnik, oszczędny w trasie, przyzwoite audio bose, po wirusie robi się 180KM i
- trasę 1500km zrobisz z dwoma postojami, jeden na tankowanie, drugi na żarcie. Porównywalnie dobrze jeździło mi się tylko pozyczana na urlopy Laguna 2 która była mega wygodna.
- trzyma się nieźle, chociaż jak każdy diesel czuć masę na przedniej osi. Miałem 206 S16 który przechodził każdy zakręt, w najgorszym wypadku na trzech kołach i GT jest naprawdę blisko, daje frajdę na górskich serpentynach.
Nawet
Ja mam 186cm i to jest raczej blisko granicy komfortu. Musisz usiąść i sprawdzić. Kolega który ma 195 czasami nie jeździ i twierdzi ze jest ok, ale mam wątpliwości czy mówi szczerze - po prostu lubi
GT jest idealna do potrzeb kupującego. Po wirusie naprawdę przyjemnie się zbiera, gówno przy tym pali a zakręty połyka koncertowo. Oczywiście bokiem nie pojedzie jak RWD ale chyba nie o to chodzi w tym przypadku ;) A fotele jak dla mnie bajka.
@chuckmls dobrze kombinujesz. Dopóki nie masz Grażyny z gówniakami, kupowanie ciężkiego klocka jest bez sensu jeżeli prowadzenie samochodu sprawia