Wpis z mikrobloga

Mam Ci ja nowe zadanie: przetestować PlayCanvas (https://playcanvas.com/) - początki zawsze są fajne, ale w porównaniu do Three.js ten silnik ma swoje edytory (szkoda, że działają tylko w webie, ale na czymś silnik musi zarabiać i robi to bardzo dobrze - poprzez aplikacje satelitarne, nie na samej licencji za kod silnika). Silnik można też ściągnąć i używać gołego API bez edytorów. Funkcjonalności ma fajne, działa tak jak powinien, czyli jest oparty o ECS () no, szkoda tylko, że shaderów nie da się prosto ładować z plików assetów i używać w edytorze :<
Dziś będę tworzył mini-gierkę aby sprawdzić jego możliwości, a nie tylko suche funkcjonalności :3

Trzymcie kciuki, by nie okazał się tak #!$%@? jak Three.js! ^^

#gamedev #playcanvas #ihatejavascript #javascript
PsichiX - Mam Ci ja nowe zadanie: przetestować PlayCanvas (https://playcanvas.com/) -...

źródło: comment_pmcqDuiDoikCmWbdxOUGwtycPyUkTnYz.jpg

Pobierz
  • 5