Wpis z mikrobloga

#uk #emigracja WItam, mam problem z kontem w Lloyds ...otóż próbuję zrobić przelew na TransferWise. Co do zlecenia przelwu to wszystko jest jasne...mam natomiast problem z zakończeniem. W celu zakończenia przelewu dostaje się 4cyfrowy numer referencyjny. Kolejno dzwoni do nas bank w celu weryfikacji i trzeba te 4 cyfry podać....i tu jest problem bo odbieram telefon i w słuchawce cisza ...ani żywa osoba nie odpowiada ani automat.....czy ktoś miał taki sam problem i wie jak to rozwiązać? Pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@bluehead: probowalem tego również wcześniej ale po wpisaniu głucha cisza ....

@aloalo83: ostatecznie tak zrobię ale to nie jest rozwiązanie problemu ....chciałbym płacić w ten pierwszy sposób jednak

Czy wy mieliście w ogóle podobny problem ?
  • Odpowiedz
@pawelpoznan: ja płaciłem kartą od samego początku. Czemuż miałby to być gorsz pomysł? Że kasę z konta ukradną? To zgłosisz reklamację i będziesz miał na drugi dzień zwróconą.
  • Odpowiedz
Podsumowując i tym samym zamykając temat napiszę że włączenie tonowego wybierania nic nie dało więc albo coś jest ogólnie nie halo albo może coś z moim telefonem.....wybrałem więc sposób drugi czyli płacenie z karty i wszytko gra i buczy jak należy ...strona TransWise godna polecenia .szybko działa przesył gotówki a do tego mają wysokie kursy i niskie prowizje.Polecam i dzięki wam za pomoc :D
  • Odpowiedz