Wpis z mikrobloga

  • 0
@CatjunB: tez nie jestem Silverem czy Goldem ale na 60 fps da się przejść csa wiec pls ;d ja to zrobiłem na 150 a kolega na 40 paru ma już lema także pozdrawiam
  • Odpowiedz
  • 0
@CatjunB: da się wbić wysoką rangę na małej ilości fps, jest wygodniej na 100+ gdzie ja np nie widzę różnicy ale uzgodnijmy, zwykły orzeł to nie jest wysoka ranga XD
  • Odpowiedz
@fbkq: wysoka może nie, ale słaba też nie. Jakoś jak gram na smurfie ranga g4/ak to robie po 40 fragów bez problemów xD a ludzie uważają niektórzy że kałach to już " coś" :P No nie jest orzeł najwyższy ale powodów do wstydu nie ma xD Do radości też
  • Odpowiedz
60 FPS + spadki w smołkach, a 300 fps bez spadków. Jest wielka różnica :P


@CatjunB: Już schodzisz z 60 jak widzę ;-). Tak, jakby miało spadać do powiedzmy 30, to podziękowałbym za coś takiego... Ale stabilne 60 w niczym praktycznie nie ustępuje 300.

Gdyby nie wada silnika gry sam zablokowałbym sobie na 60, niestety tearing jest szalony przy arbitralnym blokowaniu FPS... Niemniej chwilę mi zajęło zanim się przemogłem -
  • Odpowiedz
zwykły orzeł to nie jest wysoka ranga XD


@fbkq: A teraz pomyśl sobie, że 95% graczy jest poniżej tego zwykłego orzełka. Wcale nie taka słaba grupa.

PS: Te 95% to oficjalne info of Valve.
  • Odpowiedz
@fbkq: Bez przesady, jak zlekceważysz silvera to i on Cię położy. Różnica nie jest aż tak wielka. Dużo zmienia utrzymywanie przewagi taktycznej, o czym nawet orzełki potrafią zapomnieć.

Zdaje się też, że dla wyższych skill group duże znaczenie ma rank volatility, tak spekulowano, a Valve klawiaturą jednego z programistów wyznało na Reddicie, że niepewność odnośnie ranku jest składową ostatecznej skill groupy.

Ktoś może się nadawać na LE ale zwyczajnie rushować
  • Odpowiedz
  • 0
@Falcon: skończ #!$%@? głupoty xD silvery to silvery, nie używają mózgu i nie potrafią nawet celować, wiesz jak to wygląda na globalach? kto pierwszy strzeli ten zabija ;d większość ge potrafi zajebiście strzelać, jeżeli nie zabije cie w plecy to po prostu miał pecha
  • Odpowiedz