Wpis z mikrobloga

@wooks001: Teraz mam S6 C5, wiec jestem świadomy kosztów utrzymania RS6. BMW M5 e60 cenowo stoją dużo wyżej niż te trzy auta. A Mercedesa nie brałem pod uwagę, stylistyka z tamtych lat srednio mi się podoba
@cajar: koszt utrzymania RS6 jest wyższy niż S6. O ile dobrze pamiętam to sama wymiana hamulców potrafi zlupic budzet.

Z tych wybralbym S6 C6 bo C5 już się za bardzo postarzało

A paskiem to się najpierw przejedz, wg mnie to auto zdecydowanie niższej klasy niż poszukujesz.
quattro różni się od innych napędów tego typu tym, że działa :)


BMW... nie skomentuje :P


@amath: no to skomentuj bo 5 lat jeżdżę autem z x-drive i nie mam uwag. Ciekawy za to jestem czy może na czymś opierasz swoją wiedzę, czy moze coś usłyszałeś i Ci się wydaje.
@FalseIdeas: po prostu nie lubię BMW :) , w testach niby napędy wypadają podobnie z delikatnym wskazaniem na quattro ( tych terenowych nie rolkowych ). Sam byłem przy stytuacji gdzie Q7 pojechało w śniegu X5 nie bardzo, oba samochody na letnich gumach. W Quattro w dalaszym ciągu mniej ingeruje elektronika a bardziej mechanika, pomimo tego, że od mechanicznej szpery tylnego mostu już odeszli, a szkoda bo było to mega rozwiązanie.
Dylemat