Wpis z mikrobloga

@Stitch: jak mi to tłumaczył mój kolega diagnosta, który sam w VTR miał ksenona ;-) :
Nie wolno ale można (jak u Szwejka) bo jest jakaś luka w przepisach, ale to było parę lat temu więc mogli już załatać. Wg mnie chiński ksenon to dyskusyjny pomysł ze względu na jakość wiązki, nie oślepianie innych, ryzyko zużycia odbłyśnika oraz niezawodność. Natomiast markowe żarówki +50 czy +30 procent światła naprawdę robią różnicę bez
@sharkslayer: dlatego wleci d2R z mercedesa bo merc i volvo mialy na zwyklych reflektorach kseny :) to właśnie oznacza koncowa R :) s to pod soczewki. (rr poza tym ma gladkie szklo wiec nie bedzie razić)
@Gixaar: no wlasnie mialem phillipsa i osram +30/50 i to wciąż za malo, lampa wedlug dwóch stacji idealnie wyregulowana.. w chinskie nie chce sie bawic(no tylko przetwornica cyfrowa ew.)
@Stitch: @wooks001:

jest tak:

Luki nie ma:

P. 4.1.4 i 4.1.5 strona 21:
http://dokumenty.rcl.gov.pl/D2015000077601.pdf

Źródło światła ma być zgodne z oznaczeniem na lampie: żarówkowe mają H coś tam.
Reflektory do ksenonów mają oznaczenie: DRI czy HID

To z punktu widzenia diagnosty o ile jest kumaty i skrupulatny, ale zauważcie że w razie zdarzenia drogowego np. stłuczki Policja ma zwyczaj (przynajmniej ja się spotkałem ) szczegółowego sprawdzania stanu technicznego moto włącznie