To zdjęcie zamieściliśmy nie dlatego, że jest na nim samochód Darracq 100HP. Nie publikujemy go również dlatego, że za kierownicą siedzi Loius Wagner a mechanikiem jest Loius Vivet. Nie było dla nas ważne również to, że zdjęcie to zrobiono podczas Vanderbilt Cup w roku 1906. Powód był tylko jeden. Osłony na twarz wspomnianych śmiałków, którzy jadą w kurzu z dużą prędkości i co chwilę uderzają w nich kamienie. W ówczesnych samochodach wyczynowych błotniki stosowano niezwykle rzadko i ochrona twarzy a zwłaszcza oczu była wręcz niezbędna - mimo to utrata oka nie była czymś niespotykanym.
jak będzie 200 #zebroplusy to wrzucimy coś jeszcze.
To zdjęcie zamieściliśmy nie dlatego, że jest na nim samochód Darracq 100HP. Nie publikujemy go również dlatego, że za kierownicą siedzi Loius Wagner a mechanikiem jest Loius Vivet. Nie było dla nas ważne również to, że zdjęcie to zrobiono podczas Vanderbilt Cup w roku 1906. Powód był tylko jeden. Osłony na twarz wspomnianych śmiałków, którzy jadą w kurzu z dużą prędkości i co chwilę uderzają w nich kamienie. W ówczesnych samochodach wyczynowych błotniki stosowano niezwykle rzadko i ochrona twarzy a zwłaszcza oczu była wręcz niezbędna - mimo to utrata oka nie była czymś niespotykanym.
jak będzie 200 #zebroplusy to wrzucimy coś jeszcze.
#oldtimery #motoryzacja #samochody #carboners #historia #ciekawostkihistoryczne
@Oldtimery_com: Nie będziecie nam mówić, jak mamy żyć.