Wpis z mikrobloga

@husky83: Sprzedawcę w zwykłym sklepie internetowym. 2 miesiące temu zakupiłam koszulki - kwota 60 zł. Po jakimś czasie, kiedy wciąż nie dostawałam towaru, napisałam do nich maila - stwierdzili, że "na ich stronie był błąd, towar jest niedostępny, ale już niedługo będzie i mi wyślą". W ich regulaminie jest napisane, że jeśli towar jest niedostępny, to sami mnie powinni o tym poinformować, a nie dopiero po mojej interwencji. Od tamtego czasu
@marchew: Kwota mała. Wyślij im poleconym przedsądowe żądanie zapłaty. Najlepiej opisz sytuację dokładnie i napisz do UOKiK - tutaj dane kontaktowe: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/158,konsumenckie-centrum-eporad.html
Napisz im maila, odpiszą na pewno!

Jeśli chodzi o zgłoszenie na policji - jak najbardziej. Ale nie daj się zbyć tekstami 'ale to za mała kwota', 'to się trzeba będzie po sądach włóczyć' itp. Ale nie daj się zbyć, w sądzie będziesz (o ile w ogóle) raz, na przesłuchaniu