Aktywne Wpisy
Pust3lnick +17
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
mleko23 +988
Bardzo pilnie potrzebuje kogos kto zechce odegrac scene bycia mojej narzeczonej na imprezie rodzinnej 26 maja. Jedynie czego oczekuje to kultury, obsługi noża i widelca i komplementy ciotkom. Ok. 4 godziny to zajmie i konczymy nasz zwiazek. Wiek 25 do 40. Bardzo by bylo dobrze gdyby cos wiedziala o samolotach bo chcial bym ja przedstawic jako stewardessa ktorej nigdy nie ma w domu a pozniej zginie. Ktos mi
pomoze???
pomoze???
Nawiązując do tego wpisu Chalwowy tort lodowy polany czekolada!!!
Wołam @MagnitudeZero: @Jutraniema: @skibi: @Treskil: @PiccoloColo: @push3k-pro: @pesia: @Hedonistyczna_jagodowa_jajecznica: @przemd11: @BioLoszka: @mlodysum: @dwuwarstwowy: @WOiOwnik: @jamslodki: @wiktorek_pl: @jamslodki: @wiktorek_pl: @Sciurus
Poniżej podaję przepis:
Warstwa brązowa:
- ½ roztopionego masła
- 1 szklanka cukru
- 2 jajka
- 1 łyżeczka cukru waniliowego/olejku walniloweg/wanilii
- 1/2 szklanki mąki
- 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
Chałwowe lody:
- 450 g śmietany kremówki
- 3 żółtka
- 1/2 szklanki cukru pudru
- 1 łyżka cukru waniliowego
- 1/2 szklanki mleka sojowego lub mleka migdałowego
- 5 łyżki surowego tahini
- 140 g Chałwa o smaku waniliowym
- 1/3 szklanki kakao
- 1/2 łyżeczki soli
Czekolada warstwy:
- 100 g - 55% czekolady
- 1/2 szklanki masła lub margaryny
- 2 -3 łyżeczki miodu
Pieczenie warstwy brązowej
Rozgrzej piekarnik do 180 ° C.