Wpis z mikrobloga

@robroypl: Zachowali się bardzo ładnie, zwłaszcza od strony PR-owej, a mogli przecież zwyczajnie, przeprosić anulować zamówienia z powodu błędu pracownika, szybko zwrócić pieniądze i chyba też nic wielkiego by się nie stało, poza może jednym czy dwoma negatywami oraz lekką awanturą sfrustrowanych osób, które nie załapały się na okazję. W każdym razie mają reklamę za ok. 2500 zł, bo tyle mniej więcej na nich stracili, a sponsoruje ją pewnie premia pracownika,
@Anekito: Pragniemy poinformować, że w tytułowej aukcji wkradł się błąd, w wyniku którego afiszowana cena produktu była nieprawidłowa. Skontaktowaliśmy się już z wszystkimi Klientami którzy dokonali zakupu dysku oraz przedstawiliśmy rozwiązanie tej sytuacji.

Ponadto chcielibyśmy zaproponować specjalną ofertę dla Czytelników niniejszego wątku, którzy spóźnili się z zakupem. Serdecznie zachęcamy w tym celu do kontaktu z naszym Sklepem Internetowym pod adresem x-kom@x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem 34 377 00 00. :-)