Wpis z mikrobloga

@kuhwa: oczywiście, że zróżnicowanie terenu ma wpływ na trudność wybudowania wiaduktów lub tuneli. Jeśli chodzi o drogę dla aut to sprawa jest łatwiejsza. Ale jeśli pociąg ma wjechać na wiadukt to potrzebuje łagodniejszego podjazdu. Więc widzisz sam. Twoje tereny są sprzyjające do budowy takich przejazdów, ale są miejsca w UK, gdzie i można spotkać sporo normalnych szlabanów.
Jako ciekawostkę dodam, że tutaj wszystkie przejazdy są ze szlabanami ( w Polsce
  • Odpowiedz
Jadąc przez miasto ze średnią prędkością 40 km/h, czekałbyś na przejeździe ponad 11 na przejazd samego pociągu, nie licząc zamkniętych szlabanów przed i po.


@elemen: tragedii nie ma. Raz na Rydla stałem 15 minut bo dróżnik chyba lubi napawać się widokiem korków w całej okolicy.
  • Odpowiedz
Ciekawostka: przy większej ilości wagonów lokomotywy muszą być dodawane w środku, zamiast na początku, ze względu na to, że ciągnięcia tak wielkiej masy nie wytrzymałyby połączenia między wagonami.
  • Odpowiedz