Aktywne Wpisy
Jacinda +652
hej Mireczki, nie wiem czy jest ktoś tutaj co pamięta mój post sprzed sześciu lat, kiedy chwaliłam się wynikami z matury:
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
Nooleus +72
Chłop się pierwszy raz całował w życiu i z kim i z innym chłopem :33333
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Historia zaczęła się na plaży wieczorową porą przy piwku. Siedząc sobie na piasku ze znajomkami poznaliśmy trzy zagubione niewiasty w wieku lat 17. Przybyły one do #trojmiasto z okolic Opola na tygodniowe wakacje gdzieś w roku 2011. Bardzo miło nam się rozmawiało, a mi w szczególności z jedną z nich o imieniu Ania. Ania była prześliczną i przeuroczą długowłosą blondynką o bardzo ciętym dowcipie i dużym talencie do gitary. Jakoś tak wyszło, że odłączyliśmy się razem od grupy i poszliśmy zwiedzać miasto nocą. Skończyło się u mnie na chacie z winkiem i dobrą muzyką i dobre #seksy.
Generalnie spędziliśmy razem prawie tydzień na bzykaniu, piciu, słuchaniu muzyki, graniu na gitarach, szlajaniu się nocami po mieście i siedzeniu na plaży. Polecam motzno taki styl życia. W ten czas jednak twardo stałem na stanowisku, że raczej związku z tego nie ukręcimy. Po pierwsze ze względu na jej wiek i obowiązek szkolny, który musiała realizować gdzieś pod Opolem. Dojazd do jej mieściny zajmował o ile pamiętam w granicach 17 godzin z trzema przesiadkami. Po drugie, po maturze miała dołączyć do jej ojca, który mieszkał i pracował gdzieś w północnej Francji i raczej ciężko byłoby to obejść. Ona wydawała się to rozumieć i miałem wrażenie, że dla niej to też była tylko wakacyjna przygoda. Uczciwy deal.