Aktywne Wpisy
![Mantusabra](https://wykop.pl/cdn/c0834752/6ca8761438ed8cef9d8ad8bc7ee3db3903ef122910f45f6b6f04612caddab57c,q60.jpg)
Mantusabra +533
Każdemu kto zaplusuje wpis narysuję jego avatar w paincie. Ehh nudzi mi się( ͡° ͜ʖ ͡°)
![wfyokyga](https://wykop.pl/cdn/c0834752/fc1df860267eef9195884874c97a8ce34e2d35ce6b30951b45b2517115b44699,q60.jpg)
wfyokyga +67
I ciach, złamane żebro lub obojczyk. Guwniak 1-0 Matka
![wfyokyga - I ciach, złamane żebro lub obojczyk. Guwniak 1-0 Matka](https://wykop.pl/cdn/c3201142/8e0d0a32fc0f210fd1266169eb74d3f312ad41ee326d27051afae12a9246c14c,w150.gif)
źródło: temp_file9196269808227903488
Pobierz
Nie wiem, czy to jakaś moda w JSie, czy twórcy libki sobie mnie trollują, ale o zarządzaniu pamięcią to chyba nie słyszeli - są metody dispose() ale tylko na obiektach, które mają coś do czynienia z GPU. każdy inny obiekt może, ale nie musi być czyszczony, więc wycieki pamięci są bardzo prawdopodobne i jeśli samemu ręcznie się nie wyczyści propertiesów obiektu, uprzednio dispose`ując co się da, to będzie to dziadostwo w tej pamięci tkwić po wsze czasy O.o
a mogli po prostu dodać dispose() do każdego obiektu w libce i zamiast ręcznie czyścić wszystko, wołałbym tylko jedną metodę. szlag by to trafił ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#ihatejavascript #javascript #gamedev
Jeśli