Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@chudzielec: tak i nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale widze do czego zmierzasz i odpowiem o co mi chodzi: obiekt poza sceną ma referencje w kontrolce UI (wiadomo - jakoś trzeba sterować obiektem) i gdyby każdy obiekt miał finalizator (destroy/dispose) to wołając go skądkolwiek, wyczyściłby propertiesy tego obiektu, odpiął od sceny i wysłał event w którym odpiąłbym referencje na niego w kontrolce - wszystko z automatu,
  • Odpowiedz
@PsichiX: Wydaje mi się, że mechanizm który proponujesz byłby dobry, ale jeśli THREE.js miało by inne API. Widzę, że jest metoda add() dla sceny, to jako programista spodziewam się też widzieć tam remove(). Wykonanie dispose() na obiekcie, który nie został usunięty ze sceny na logikę powinien spowodować błąd albo chociaż warning. Nie wiem jak to jest w THREE.js, ale jeśli w taki sposób to jest to zaprojektowane jak najbardziej poprawnie.
  • Odpowiedz