Wpis z mikrobloga

Wysłałem do serwisu ASUSa w Koszalinie Nexus'a 7 z uszkodzonym wejściem ładowania (microUSB). O ile dopuszczałem ewentualną wątpliwość serwisu czy aby uszkodzenie podlega gwarancji, to kompletnie nie spodziewałem się diagnozy jaką otrzymałem. Otóż serwis stwierdził naruszenie plomby i utratę gwarancji z tego powodu.
Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do serwisu nikt nie rozbierał urządzenia.

Teraz pytanie, co mogę w takiej sytuacji zrobić, jak odwołać się od takiej diagnozy serwisu, czy mam jakieś szanse?

Na stronie Asusa przy mojej reklamacji serwis zamieścił zdjęcie, jak rozumiem ilustrujące zerwaną plombę, zamieszczam poniżej.


#asusserwis #asus #serwispc #tablet
piotr-gwicz - Wysłałem do serwisu ASUSa w Koszalinie Nexus'a 7 z uszkodzonym wejściem...

źródło: comment_mpVapN4f2BZcKfddrrRcfVTlgmpUvMRC.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach