Wysłałem do serwisu ASUSa w Koszalinie Nexus'a 7 z uszkodzonym wejściem ładowania (microUSB). O ile dopuszczałem ewentualną wątpliwość serwisu czy aby uszkodzenie podlega gwarancji, to kompletnie nie spodziewałem się diagnozy jaką otrzymałem. Otóż serwis stwierdził naruszenie plomby i utratę gwarancji z tego powodu. Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do serwisu nikt nie rozbierał urządzenia.
Teraz pytanie, co mogę w takiej sytuacji zrobić, jak odwołać się od takiej diagnozy serwisu, czy mam jakieś szanse?
Na stronie Asusa przy mojej reklamacji serwis zamieścił zdjęcie, jak rozumiem ilustrujące zerwaną plombę, zamieszczam poniżej.
Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do serwisu nikt nie rozbierał urządzenia.
Teraz pytanie, co mogę w takiej sytuacji zrobić, jak odwołać się od takiej diagnozy serwisu, czy mam jakieś szanse?
Na stronie Asusa przy mojej reklamacji serwis zamieścił zdjęcie, jak rozumiem ilustrujące zerwaną plombę, zamieszczam poniżej.
#asusserwis #asus #serwispc #tablet