Wysłałem do serwisu ASUSa w Koszalinie Nexus'a 7 z uszkodzonym wejściem ładowania (microUSB). O ile dopuszczałem ewentualną wątpliwość serwisu czy aby uszkodzenie podlega gwarancji, to kompletnie nie spodziewałem się diagnozy jaką otrzymałem. Otóż serwis stwierdził naruszenie plomby i utratę gwarancji z tego powodu.
Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do
Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do
- RIKZAG
- thewickerman88
- altive00
- mrbarry
- Rzuku
- +1 innych
@ncrn: Tablet był nowy kupiony w X-Kom i mając gwarancję jako konsument nie bawię się w zrób to sam. A za rade z UOKIK serdeczne dzieki, spróbuję. Maja jakis formularz elektroniczny, czy jadę pocztą polska?
@Tirith: Ja wpisalem "asus serwis opinie" a nie "nie korzystajcie" drobna różnica, bo ty szukasz negatywów a ja również pozytywów... Ale po takich doświadczeniach jak mam ja też byś był sfrustrowany