Wysłałem do serwisu ASUSa w Koszalinie Nexus'a 7 z uszkodzonym wejściem ładowania (microUSB). O ile dopuszczałem ewentualną wątpliwość serwisu czy aby uszkodzenie podlega gwarancji, to kompletnie nie spodziewałem się diagnozy jaką otrzymałem. Otóż serwis stwierdził naruszenie plomby i utratę gwarancji z tego powodu.
Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do serwisu nikt nie rozbierał urządzenia.
Teraz pytanie, co mogę w takiej sytuacji zrobić, jak odwołać się od takiej diagnozy serwisu, czy mam jakieś szanse?
Na stronie Asusa przy mojej reklamacji serwis zamieścił zdjęcie, jak rozumiem ilustrujące zerwaną plombę, zamieszczam poniżej.
Z taką diagnozą absolutnie się nie zgadzam, tablet był używany przez 14latkę, której nie interesuje co siedzi w środku. Jestem całkowicie pewien że od momentu zakupu do wysłania do serwisu nikt nie rozbierał urządzenia.
Teraz pytanie, co mogę w takiej sytuacji zrobić, jak odwołać się od takiej diagnozy serwisu, czy mam jakieś szanse?
Na stronie Asusa przy mojej reklamacji serwis zamieścił zdjęcie, jak rozumiem ilustrujące zerwaną plombę, zamieszczam poniżej.
![piotr-gwicz - Wysłałem do serwisu ASUSa w Koszalinie Nexus'a 7 z uszkodzonym wejściem...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_mpVapN4f2BZcKfddrrRcfVTlgmpUvMRC,w400.jpg)
źródło: comment_mpVapN4f2BZcKfddrrRcfVTlgmpUvMRC.jpg
Pobierz
@ncrn: Tablet był nowy kupiony w X-Kom i mając gwarancję jako konsument nie bawię się w zrób to sam. A za rade z UOKIK serdeczne dzieki, spróbuję. Maja jakis formularz elektroniczny, czy jadę pocztą polska?
@Tirith: Ja wpisalem "asus serwis opinie" a nie "nie korzystajcie" drobna różnica, bo ty szukasz negatywów a ja również pozytywów... Ale po takich doświadczeniach jak mam ja też byś był sfrustrowany