Wpis z mikrobloga

Muszę przygotować pracę inżynierską do druku ostatecznego już i nie wiem jak to zrobić. A to wszystko przez zmianę w regulaminie, która nakazuje drukować pracę dwustronnie, ale jednocześnie rozdziały od nowej strony "po prawej stronie". Wymusza to przenoszenie w kilku miejscach rozdziałów i mi się #!$%@? numeracja i zostają puste strony z numerkiem.

W pewnym momencie wykminiłem, że na pustych "lewych stronach" numer strony zakryję białym kwadratem, a nikt się raczej nie zorientuje, że numeracja się nie zgadza (no bo w końcu przeskok o 1 stronę). Ale wolałbym to zrobić porządnie.
Kolejnym pomysłem było podzielenie dokumentu na kilka części,czyli tam gdzie ma być strona przeniesiona - do drugiego dokumentu i rozpoczęcie numerowania od X strony.

Tyle że to też z dupska, bo w uczelnianej drukarni ogólnie podobno kręcą nosem jak trzeba coś dodatkowo zrobić, najlepiej im dostarczyć jeden pliczek, powiedzieć że dwustronnie i tyle.
Mógłbym pójść w innym miejscu wydrukować, tylko że żal kasy, bo zaletą tej drukarni na uczelni jest to, że drukują i od razu oprawiają za jakieś naprawdę grosze, tak z 3 razy taniej wychodzi niż "normalnie".

Jak to zrobić w Word, żeby to było cacy? :P
Nie da rady jakoś pomijać numerowania na wybranych stronach czy coś?
Nie wiem, może to banał a ja już zgłupiałem i nie pomyślałem o najprostszym rozwiązaniu. :F

Edyta: Aaaaa i ogólnie na ok 5 stronach w ogóle nie chcę numerka. Na 1 i 2 stronie oraz na końcu ze 3 strony, także dodatkowy problem :) Ale to już idzie zakryć tym zasranym kwadracikiem :D

#word #pracainzynierska #pracadyplomowa #studia #studbaza #pomocy #pomoc
  • 9
@advokoot: Nie. Skąd ten pomysł? Właśnie problemem jest automatyczne numerowanie stron, bo w kilku miejscach chciałbym, żeby nie było numeru (puste lewe strony) a numerowanie żeby przeskoczyło mi dalej.
W sumie gdybym to robił z jakiegoś dziwnego powodu ręcznie, to nie miałbym problemu, bo bym sobie po swojemu to zrobił :) Ale tak to nie da rady, bo jakakolwiek zmiana (mimo że teoretycznie już nie będzie, ale może coś wyłapię) = pierniczenie się z tym od początku.
Dziwie się, że w MS Office (co jak co, ale chyba najlepszy i najbardziej rozbudowany pakiet biurowy) nie przewidzieli czegoś takiego.
Albo ja właśnie
Pomyślałem, że ostatecznie mogę stworzyć kilka plików Word i je połączyć w PDF do drukowania z odpowiednią numeracją, ale i tak wolałbym wiedzieć, jak to zrobić bez kombinowania z 15 plikami w Word.
@Blizz4rd: I tak i nie :p Niby ktoś mi wypunktował rozwiązanie problemu, ale nie umiałem tego zastosować w gotowym już dokumencie. Gdybym tak od początku coś takiego stosował (bo w nowym dokumencie, od początku daję radę), to chyba byłoby inaczej. Ale rozwiązanie istnieje chyba wreszcie, szkoda że tak skomplikowane.