Wpis z mikrobloga

Jakie są plusy i minusy gwintu? Zastanawiam się, jak z komfortem, z jednej strony chciałbym troche twardsze zawieszenie, ale nie chce każdej nierówności czuć na dupie. Ktoś doświadczony?

Z tego co wiem mam do wymiany przedni amortyzator w moim pontonie ( #e39 ) i chce by był mniej pontoniasty. Nie wiem czy jest możliwość założenia amortyzatorów od sportowej wersji (jeśli takie są i się różnią w ogóle!) i czy jest to lepsze niż gwint np. tego typu.

http://www.lowerks.com/shop-by-car-brand/ap-coilovers-bmw-5-series-e39-touring-97-without-nivomat-on-rear/

@swinkapl @arturrow @kejran

#bmw #bmwsorka #motoryzacja #tuning #zepsutezawieszenia
sorek - Jakie są plusy i minusy gwintu? Zastanawiam się, jak z komfortem, z jednej st...

źródło: comment_kOIn28h4rowFyCsXacIkQJkzNTVBmmUj.jpg

Pobierz
  • 29
@sorek: Jak kupisz twardo to będzie twardo niestety. zależy też jak nisko położysz auto. jak chcesz tylko trochę obniżyć to poszukaj MARKOWYCH sprężyn/kitów
@sorek: po co od razu gwint? Szukaj kitu eibacha albo bilstein. Będzie sztywniej ale nie przesadnie twardo. i na pewno polepszy się prowadzenie samochodu.

Co do gwintu to zależy. Te tańsze jak mts to miękkie gunwo, przód będzie uciekał itd. tyle co będzie niżej. Te najdroższe mają sporo regulacji zarówno wysokości jak i twardości itd
@sorek: genralnie masz gwint i gwint. Pierwszy to wersje budzetowe czyli sama regulacja wysokosci i tyle. Zglebisz auto i bedzie twardo, na prawde twardo tylko zalezy jeszcze ktory model gwintu ale roznice sa minimalne np KW, MTS, AP. Sa tez Gwinty z regulacja wysokosci, cabmerami, regulacja twardosci, powrotu, tlumienia ale ich ceny zaczynaja sie sporo wyzej i taka uzywke musisz dac te ~3k i wiecej zalezy od samochodu.. np Tein, Eibach,
@sorek: kupuj ori M-technika/Bilstein B8 i nie kombinuj z gwintami, tym bardziej jakimiś tanimi bez regulacji tłumienia, powrotu, jeszcze dochodzi do tego wizyta u specjalisty od zawieszeń który będzie ustawiał i ważył auto na wagach, żeby ustawić odpowiednie rozłożenie masy na osiach(co jest bardzo ważne).

Co do nivo zajrzyj pod spód od tyłu samochodu, jeśli zamiast sprężyn obok amortyzatorów masz takie gumowe poduszki to masz nivo albo zobacz czy masz sprężarkę
@sorek: Kayba AGX + dobry spring Eibacha lub Blistein B6 to propozycje na twardszy amorek ten pierwszy ma jeszcze regulacje twardości. Co do gwintu to szukałbym ISC nowy albo lepszą firme używkę tylko nie wiem jak ceny w UK stoją