Wpis z mikrobloga

15.12.2006. Zamość Bortatycze. Dwie lokomotywy na dwóch szerokościach torów; normalnym i szerokim. Lokomotywy ST44-2055+SM48-xxx należące do spółki PKP LHS oczekują na wyjazd lokomotywy SU45-089, która następnie uda się do Zamościa celem podjęcia pociągu pośpiesznego „Roztocze” z Zamościa do Wrocławia. Zdjęcie z czasów gdy w Zamościu Bortatyczach oprócz szopy szerokotorowej prężnie działała szopa normalnotorowa.

# #kolej #pociagi #pociagiboners #trainboners #zamosc
fantomasas - 15.12.2006. Zamość Bortatycze. Dwie lokomotywy na dwóch szerokościach to...

źródło: comment_M3DcIsrBREZTNxUFAeM5T51CIOG0Zaez.jpg

Pobierz
  • 8
@sorek: A jaki jest sens dokładać do niewydanej kolei? Zrozumiem jeszcze Cargo czy Pośpiechy z puntu A do punktu B bo te moga jeszcze przynieść zysk, ale naprawdę nie opłaca się jeźdźić wielką SUką z jednym wagonem i jeszcze się zatrzymywać co wioskę.
@mikii77:

ale naprawdę nie opłaca się jeźdźić wielką SUką z jednym wagonem i jeszcze się zatrzymywać co wioskę.


Ale wagonem motorowym czy dwuczłonowym SZT już jak najbardziej. (Tzn. nadal nie będzie to rentowne, ale już ekonomicznie racjonalne). Czesi w latach 70. i 80. wyprodukowali tysiące motoraków, które puszczano na każdej linii w godzinnym takcie, podczas gdy w Polsce obowiązywał paradygmat kilku par połączeń na długich składach dowożących do wielkich zakładów pracy.