Wpis z mikrobloga

@Czarnykwadrat: Mi najbardziej w czwórce podobała się muzyka. Rozwój bohaterów też jest fajny, tylko że można mieć armię złożoną wyłącznie z bohaterów którzy niszczą wszystko. To trochę psuje rozgrywkę.
  • Odpowiedz
@Czarnykwadrat: moim zdaniem 4 jest dość słaba. Słabe zbilansowane wojsko, mało jednostek, przychód dzienny, przez co ciężko cokolwiek zaplanować, dopiero w dodatku doszła siatka pokazująca ruch jednostek, który i tak był kaleczny. Ogólnie ciężko cokolwiek zaplanować.

Co do czarów - dużo z nich było op, a także bohaterowie mogli szybko się kłaść, np. przeciwko meduzom, które niszczyły mocno dzięki specjalności, albo czarami - ręka śmierci czy dezintegracja. A dużo osób i
  • Odpowiedz
@Dariel:

Słabe zbilansowane wojsko

wg mnie każdy zamek był wyrównany, tylko trzeba było odpowiednio zaplanować jakie jednostki wybrać

mało jednostek

W 4ce było po 10 jednostek na każdy zamek, a w 3ce po 7. Oczywiście nie patrząc na ulepszenia homm3 i to, że w homm4 musieliśmy wybrać. Zresztą system ulepszeń w homm3 wg mnie jest słaby, o wiele bardziej wolę ten z disciples czy nawet homm5 z dodatku (alternatywne ulepszenia)

Co
  • Odpowiedz
@Czarnykwadrat: no czy ja wiem :) Poza tym implozja była średnim czarem o wiele lepsze był berserker z magią ognia.
Ogólnie mechanika kulała. Ciężko było się zorientować jak daleko pójdą jednostki, przez co traciło się bardzo dużo wojska i te kontry jednoczesne - była masakra.
  • Odpowiedz
@Dariel: Akurat jednoczesne kontry też mi się podobały. :D

No ale co kto lubi, jak dla mnie czwarta część w wielu rzeczach przewyższała poprzednika dlatego uważam ją za lepszą.
  • Odpowiedz