Wpis z mikrobloga

Elo, mówi Spejson. #pytanie mam do speców od #rower Budżet mam do 2200 zł. Dostałem ofertę na SPECIALIZED Rockhopper Sport Disc.

Co sądzicie o tej marce? Ja jestem totalnie zielony, nie jeździłem na rowerze od czasów Wigry 3. Potrzebuję roweru solidnego, wytrzymałego, ponieważ kawał bydlaka ze mnie - prawie 2 metry i 119 kg. Nie chciałbym go połamać. Może coś lepszego zaoferujecie? Sprawa dla mnie pilna, bo się niedługo zaczną komunie i inne imprezki, to ceny pewnie pójdą w górę.

Dobrze by było, żeby można było kupić w Krakowie, więc przy okazji #rowerowykrakow
  • 38
@moby22: Marka jest zajebista i jak w każdej zajebistej 500zł kosztuje znaczek. Przy rowerze za 5k można to wpuścić w koszta ale przy 2k nie ma to sensu.
@dran2: Bo mam z drugiej strony też ofertę na droższego TREK Marlin 7 z tego roku (ten Specialized jest z 2014). Koleś mówi, że Specialized tamtego kładzie na dechy. Zwłaszcza jeśli chodzi o wytrzymałość. Wierzyć?
@moby22: kup lepiej King of The Road będziesz królem wiejskich dróg, z allegro ktoś wklejał linki.
Porównywać Specialized i Trek do jakiegoś marnego roweru z Decathlonu czy innej taniej chińszczyzny to jak porównywać Tarpana do Toyoty Hilux
@moby22: Bierz Speca, Treki mają beznadziejne ramy, które często pękają i są problemy z gwarancją. W Specu ramę masz pancerną, fakt że dopłacasz sporo za napis na ramie i rowery innych marek w tej samej cenie kupiłbyś pewnie na lepszym osprzęcie, ale przy Twoich gabarytach porządna rama będzie najważniejsza a osprzęt zawsze można z czasem wymieniać ;)
@moby22: Trek jest osprzętowo jeszcze słabszy, co do solidności to się nie zgodzę a nawet jeśli trafi Ci się gorszy egzemplarz to Trek ma najlepszą politykę gwarancyjną jaka jest.
Ale inna sprawa że przy 120kg potrzebujesz powietrznego widelca. Cokolwiek pokroju xcm/xct rozwalisz w sezon i to sezon bardzo kiepskiej pracy. Będziesz jeździł na zbyt dużym ugięciu bo nie uda się tego ustawić. Jakbys ważył 60-70 kg to jeszcze, ale przy twojej