Aktywne Wpisy
PiotrFr +37
Tajemniczy58 +385
Sławek wspiął się na wyżyny swojej merytoryczności.
#neuropa #bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #4konserwy #polityka
#neuropa #bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #4konserwy #polityka
1. Zderzenie z ptakami. Tak, #!$%@?. Na 12tys m.
2. Awaria jednego silnika. Powód, zeby schodzić tak ostro? Bez sensu.
IMO doszło do dekompresji, zaczęli zniżanie awaryjne do 3 tys m. i nie zdążyli wyrównać przed uderzeniem w góry z jakiegoś powodu.
#katastrofa #germanwings #lotnictwo #samoloty
Ptaki mogą być na takich wysokościach, żebyś się nie zdziwił.
Jeśli mieliby awarię silnika przed tymi górami to najpewniej zastosowaliby driftdown procedure i na pewno nie traciliby wysokości w tak gwałtowny sposób - musiałoby być coś jeszcze.
Mnie zastanawia wysyp najróżniejszych 2 dniowych ekspertów po takich akcjach. Najlepiej temat olać, nie interesować się nim, nie czytać nic i nie ogłupiać się. Obserwować odpowiednią komisję badania wypadków lotniczych w poszukiwaniu raportu
Akurat ta opcja jest BARDZO słaba. Nie dość, że kapitan i F/O mają oddzielne przyrządy pobierające informacje ze zdublowanych dajników ciśnienia, to jeszcze całość jest zdublowana dodatkowym przyrządem o niezależnym zasilaniu i dajnikach.
Co do przyrządów jest tyle zabezpieczeń, że w praktyce nie ma szans, aby wszystko siadło.
Nie ma co gdybać, trzeba czekać na raport wstępny
Jak chcesz poczytać coś na bardziej rozgarniętym poziomie niż papka KwP to zajrzyj choćby tu http://www.skybrary.aero/index.php/Main_Page