Wpis z mikrobloga

@wruuth: ano tak, myślałem o STku ale ponad pół roku czekania... co złego w automacie? manual here, wcześniej jeździłem automatem i trochę mi tego brakuje.
@wruuth: Będzie pan zadowolony! Zacny samochód wybrałeś :)
Tak ostatnio w firmie siedzieliśmy i kombinowaliśmy do jakich aut sprzedaje się najmniej "dziwnych" części i właśnie wygrał Ford. Ot taki subiektywny ranking awaryjności.
@wruuth: To każde nowe Ferrari i Lamborghini czy Porsche 911 Turbo (nie mówiąc o BMW M5, M6 i wszelkich Mercedesach AMG) odpadły by w przedbiegach przez brak możliwości zamówienia z trzecim pedałem :P
@sln7h: Na szczęście mnie na nie nie stać ;)
@haker_proker: Spokojnie, przecież to nie znaczy, że będzie to mój jedyny samochód - w przeciągu 3 lat planuje dokupienie czegoś bardziej sportowego. Ale bardziej od tego potrzebowałem samochodu, który wygodnie przewiezie mnie w dłuższej trasie czy będzie miał spory bagażnik i nie zrujnuje moich finansów. Ponadto nie ty będziesz określał to, czy jestem anem motoryzacji, czy nie.
@wruuth: brawo, będziesz go równie czesto serwisował co wlasciciele swoich Alf Romeo, ze względu na silnik.
Ten silnik wygrywa nagrody jako najlepszy silnik 2014 a jest najczesciej serwisowanym elementem obok skrzyni biegów.

#fucklogic

Poza tym konsola środkowa tego auta to najwieksza #!$%@? jaką mógł zrobić ford.
Fusion (Amerykańskie mondeo na rynku od 2 lat) ma o wiele lepsza konsole środkową, z lepszych materiałów i dotykowym panelem.
Ale widocznie europejczycy lubią klikające
Jak ze mną jeździł to nie odczułem, żeby był dużo szybszy od tej GT86.


@marc1nek: I już ostatnia refleksja na temat tych głupot które wypisujesz - zobacz sobie jeszcze raz te zdjęcie z tygodnika Motor które wkleiłem i porównaj sobie wyciszenie Renault i VW z tą Toyotą. Co ciekawe w nowym Mondeo przy 100 km/h jest znacznie ciszej niż w Toyocie przy 50 km/h...

Normalnie bym napisał żebyś teraz wnioski wyciągnął
Poza tym konsola środkowa tego auta to najwieksza #!$%@? jaką mógł zrobić ford. Fusion (Amerykańskie mondeo na rynku od 2 lat) ma o wiele lepsza konsole środkową, z lepszych materiałów i dotykowym panelem. Ale widocznie europejczycy lubią klikające pstryczki.


@AmonGoeth: To ciekawe, bo ja zawsze słyszałem same narzekania na te dotykowe przyciski.

Jakkolwiek, samochód ma świetną linię lecz jak wiem od mojego bdb znajomego z wawy, te samochody nie sprzedają się
@CiepleWino: No dobra, ale te spalanie to chyba nie ma nic wspólnego z jazda samochodem osobowym co nie? Bo nie wiem jak jest w A klasie, ale jeżeli tam jest średnia prędkość, i 68km przejechane w 47min to cóż, takie same statystki jak w 40tonowej ciezarowce :) no poza spalaniem oczywiście :d
Ten silnik wygrywa nagrody jako najlepszy silnik 2014 a jest najczesciej serwisowanym elementem obok skrzyni biegów.


@AmonGoeth: Jakieś źródło? Bo ja słyszałem, że silnikiem roku został 1,0 EcoBoost a nie 1,5... no i skąd masz dane na temat serwisowania i awaryjności samochodu który miał premierę dwa miesiące temu?
@wruuth: od kogo słyszałeś od Amerykanów? haha

Ad.wers2 - Oczywiscie to twoje pieniądze i twoja inwestycja, tamta część wypowiedzi byla kwestią nie mająca bezpośredniego odniesienia do samego twojego auta tylko ogólnie do kondycji i preferencji rynku.
@stannis: ten samochód miał premiere 2 lata temu. O tym co jest serwisowane w jakiej czestotliwosci i w jakim zakresie wiem od jednego z kluczowych przedstawicieli regionalnych Forda który jest moim kumplem z czasów licealnych a który jest jednym z kluczowych przedstawicieli firmy i salonu sprzedajacego Mazdy, Fordy, Volvo, Suzuki.
@wruuth: Powiem Ci że zacny wybór - Ford zrobił pierwsza naprawde ładną linie, bardzo łądne auta. Sam się właśnie zastanawiam nad nowym mondeo, ale jeździłem starym (mondeo i focusem) i troche się obawiam, bo były to auta mocno przeciętne pod względem wykonania i komfortu.

Powiedz jaką masz wersje ? Jakieś bajery ?
Nie rozważałeś Audi A4 czy Citroena C5 ?
Daj więcej fotek
@Carlos_Irwin_Estevez: To wersja Titanium z dobranymi dwoma pakietami: TitaniumX Alcantara (tapicerka skora-alcantara, swiatla Ford Dynamic LED, elektrycznie sterowane podgrzewane fotele z pamiecia, elektrycznie podnoszona tylna klapa, automatyczne parkowanie rownolegle i prostopadle i automatyczne wyjezdzanie z miejsca parkingowego) i Biznes (duzy ekran, nawigacja, 8 glosnikow). Jak dla mnie jakosc wykonania jest bardzo dobra, ale wczesniej jezdzilem Focusem z 2008 w bieda wersji.

Audi rozwazalem, ale bylo zbyt drogie (chcialem koniecznie nowy samochod)
@wruuth: świetne wyposażenie, i jeszcze raz... Genialnie wygląda ta nowa buda forda, nie mogę znaleźć, brała za gotówkę czy raty, jeżeli raty to ile masz ci miesiąc? Jestem co prawda wrogiem kupowania nowego auta, bo takie wyposażenie w roczniku 2014 wiedziałem już od 85tyś. Ale auto faktycznie jest dość tanie
@wruuth: @Carlos_Irwin_Estevez:
Najlepszy recenzent samochodowy w Polsce (moim zdaniem) testuje Mondeo.
P.S samochód jednak miał swoją premierę w 2012 a nie 2013 w Europie dostępny od 2015r.
Test wnętrza i jakości wykonania 15:30. Spalanie deklarowane można wsadzić miedzy bajki. Jakość przez 3 lata nie zmieniła się niestety, jedne z najgorszych materiałów w segmencie. (recenzent bierze poprawkę na recenzjonowaną edycję samochodu)

P.S
Q: @Kriegor: > uwielbiasz samochody i kupujesz Mondeo
@stannis: #!$%@? typ, który nie ogarnia od początku o co mi chodziło, którego ładnie proszę, żeby przeczytał ze zrozumieniem i wskazuję konkretny akapit zarzuca mi brak umiejętności czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia. Masz jakieś problemy ze sobą chyba.

Ta toyota niczego nie udaje. Widać, że nie mialeś z nią do czynienia i wysuwasz wnioski po liczbach. Samochód bez nadzwyczajnych osiągów na papierze jest rewelacyjną zabawką. Rozkład masy prawie idealny, moc
@marc1nek: Dalej nic niestety nie zrozumiałeś i już sam nie wiesz o co Ci chodzi. Na początku stwierdzasz jakie to 1,5 od Forda albo 1,4 od Alfy to śmieszne silniki i jako argument podajesz, że Subaru zrobiło 2,0 które pali poniżej 10 litrów na 100 kilometrów i ma "6,2-6,5 do prawie setki".

Przez prawie całą dyskusję nieudolnie próbujesz udowodnić jaka ta Toyota jest szybka a następnie pogrubiasz jedno zdanie o żywotności
@stannis: przecież jak sam napisałeś, wymieniłem przyspieszenie jako jeden z wielu czynników. Ty się #!$%@?łeś do przyspieszenia, to rozmowa dalej szła tylko w tym kierunku. I dalej twierdzę, że przyspiesza pniżej 7s. Jak już był wyżej filmik gdzie z włączoną kontrolą trakcji było 7,5s! A tak się pomiarów nie robi.

Napisalem bez nadzwyczajnych osiagow, bo nawet przyspieszenie ponizej 7s nie jest nadzwyczajne.

A dlaczego nie tak dobry jakFiesta st? Przecież to
Od początku miałem na celu udowodnienie,że całe to eco i downsizing to pieprzony marketing. Ani to mniej pali, ani nie jest szybsze.


@marc1nek: No i nic nie udowodniłeś bo nawet nie wiesz jak szybkie jest te auto które wymieniłeś. Jedyne co zrobiłeś to porównałeś lekki samochód sportowy z dużym i ciężkim liftbackiem (który i tak wygrywa na elastyczności z Toyotą GT 86). Gdy ja zaproponowałem aby porównać tą Toyotę z Fiestą
@stannis: dobrze, że ty wiesz jak szybkie jest to auto. Bzdury to ty ciągle wypisujesz odnośnie osiągów Toyoty. Już ci udowodniłem filmikiem, ale widzę oporny jesteś.
Dodatkowo pomiary do 100 mogą się różnić nawet do 1s w zależności z jakich obrotów startujesz. Bo to, że kontrola trakcji musi być wyłączona jest oczywiste.

Jeżeli ogromna podsterowność fiesty jest atutem to gratuluję gustu motoryzacujnego. Więcej miejsca czy większy bagażnik to faktycznie atuty ale
Bzdury to ty ciągle wypisujesz odnośnie osiągów Toyoty. Już ci udowodniłem filmikiem, ale widzę oporny jesteś.


@marc1nek: I na tym skończymy dyskusję bo Ty nadal jesteś zatracony w swojej alternatywnej rzeczywistości i nic tego nie zmieni.
@marc1nek: A może po prostu mam ciekawsze rzeczy do roboty niż karmienie trolla? Bo musisz być trollem, to niemożliwe abyś naprawdę był takim idiotą.
Bo jak inaczej nazwać kogoś kto uważa, że lepiej potrafi ocenić przyśpieszenie auta "na oko" od profesjonalistów którzy to robią na płaskiej płycie lotniska z profesjonalnym sprzętem.
Jak można nazwać inaczej kogoś kto narzeka na dynamikę EcoBoostów porównując osiągi ponad 1,5 tonowego liftbacka z droższym autem sportowym?
@stannis: widzę, że nerwy puściły i zaczynają się wyzwiska. Gratuluję. Ale to nie ze mną są problemy skoro kilka razy wspomniałem o filmiku, który miał mi udowodnić, że toyota przyspiesza w 7,5s a okazało się, że miała kontrolę trakcji włączoną!! Więc jak niby na oko robię pomiar #!$%@?? Dociera to do twojej głowy? Takie pomiary robi się z wyłączony systemem. Tak samo ta gazeta. JAK robiła te pomiary? Pokazałeś suche liczby.
@typowymirekakrobata: Wydaje mi się, że pierwszy filmik jest bardziej miarodajny (ten sam kierowca) no ale oba filmiki potwierdzają, że Fiesta ST to rewelacyjny samochodzik. Ogólnie to ta dyskusja zaczęła się od tego, że marcinek strasznie hejtował silnik 1,6 ecoboost z Mondeo i pisał, że lepszy jest silnik Toyoty. Nawet jeśli by był lepszy to i tak Fiesta jest dwa razy tańsza... no ale silnik Toyoty nie jest lepszy - gdyby GT86