Wpis z mikrobloga

@soft1house: To jest twoje podejście, dla Ciebie tylko są dwa stany: budują (dobrze) albo nie budują (źle).

Ludzie którzy myślą i się interesują widzą więcej:

- nie budują
- budują według dobrego projektu (dobrze)
- budują według złego projektu - wyrzucają pieniądze w błoto bo potem trzeba będzie poprawiać (żle i czasami lepiej w ogóle nie budować niż marnować pieniądze)

budują wegług dobrego projektu > nie budują > budują według #!$%@?
@Zircon: No, jeżeli znasz jakiś rewolucyjny sposób usprawniania systemu komunikacji miejskiej poprzez parki, zamiast przez ulice to proszę bardzo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zircon: @czlapka: @Migfirefox: Nie rozumiem co Wy tak z tą zielenią? Miast nie tworzy zieleń przecież. Nie mówię też, że tworzą je drogi szybkiego ruchu ofc xD Ale powyżej pewnego poziomu pow. zieleni w stosunku do pow. zabudowanych i utwardzonych, przestajemy
Potrafiłbyś z punktu widzenia drogowego (bo przecież to projekt drogi) co w projekcie ze zdjęcia jest nie tak?


@NuGuns: Nie jestem z Łodzi, więc nie do końca wiem co nie tak jest dokładnie w tej inwestycji, ale o tych kieleckich mógłbym opowiadać godzinami.

W każdym razie standardowo zapewne jest to przewymiarowana infrastruktura drogowa o przewymiarowanych pasach ruchu (>= 3,5m, tyle co na drodze ekpresowej). W zachodnich krajach tak się po prostu
@lewactwo:

No i jeszcze jedno: w Polsce nie buduje się ulic lecz niszczące miasto "trasy".


Rozwala mnie takie podejście, miasto składa się zarówno z malych uliczek które mają być klimatyczne (jak np powstające podwórce zwane woonerfami) jak drogi dzięki którym można się szybko przemieszczać. ZA jednego końca Łodzi na drugi to ponad 20 km więc między osiedlami muszą powstawac takie trasy!
@czlapka: W Łodzi mamy mnóstwo zieleni tam gdzie jest
@lewactwo: Wiesz, mi droga ze zdjęcia wygląda na coś w stylu obwodnicy śródmiejskiej. Droga o kategorii głównej (zakładam) ma już pewne swoje wymagania. Być może szerokości pasów w Polsce są za duże, ale to trzeba się czepiać ustawodawcy, bo wszystkie te wymiary są unormowane prawnie.
Ponadto drogi tranzytowe przez dzielnice miast jak powyższa po prostu muszą być. Jakoś te kilkaset tysięcy ludzi dziennie musi dostać się z jednej dzielnicy do drugiej.
Jakoś nie słyszałem za dużo narzekań na budowę obwodnicy Warszawy. Mimo, że przebiega przez miast przecież ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@NuGuns: Ale ja nic nie mam przeciwko budowie obwodnic :) Jak najbardziej jestem za! Ale w zamian chciałbym uspokojenia ruchu w centrum i przywrócenia ulic mieszkańcom. A co w Kielcach zrobiono? W dokładnie takiej samej relacji jak obwodnica zbudowano przelotówkę przez samo centrum miasta. Te pieniądze można
lewactwo - > Jakoś nie słyszałem za dużo narzekań na budowę obwodnicy Warszawy. Mimo,...

źródło: comment_fKg3iPg70lS55NfHNehLvwTAC1sXqcpl.jpg

Pobierz
Budują źle , nie budują źle. Może wreszcie sie zdecydujecie bo tak #!$%@?ć można cały czas


@soft1house: Sorry ale co to jest za argument? Jestem chyba jedną z ostatnich osób, które można tutaj w taki sposób atakować jeśli chodzi o sprawy łódzkie. Kiedy chwalić to chwalić, ale jak jest za co to trzeba krytykować.

@NuGuns: @Przygoda: A wy myślicie, że ja chcę Puszczy Łódzkiej w centrum? Ale skoro przy
@czlapka: Wstawiasz zdjęcia uliczek w centrum a krytykujesz budowę najważniejszej trasy wewnątrz miasta, zaczynasz przypominać malkontenta jaki ci rowerowi! Zawsze coś nie tak!
Tak wygląda taka nowo wyremontowana uliczka w Łodzi: FOTO
A ten fragment trasy W-Z od którego zaczął dyskusję @Zircon leży koło parku, idok z lotu ptaka: Tu