@mentosh: gram w TTD od paru lat, nie wiedziałam, że tu taki ruch na wykopie pod tym tagiem. :D Siecią nie ma co się chwalić, bo zaczęłam parę dni temu nową grę. ;)
gram w TTD od paru lat, nie wiedziałam, że tu taki ruch na wykopie pod tym tagiem. :D
@zurawinowa: no od niedawna sie tak zaczelo. milo popatrzec, a przy okazji wiele osob z wypoka wchodzi na polski serwer openttd polska. w nowym secie jest jeszcze wiecej polskich pociagow z PKP, maja dojsc nowe autobusy z taboru PKSu. :)
@mentosh: nie ogarniam się za bardzo w graniu na serwerach. Jak byłam na jakimś polskim ostatnio to była tylko jedna firma postawiona, nie wiem jak funkcjonuje multiplayer. :<
@zurawinowa: moze jakis nieaktywny byl.. na openttd jest 1 dla towarow i 2 dla pasazerskich z mapa Polski (na obu jest tak po 5-10 firm minimum z reguly).
gra sie tak samo jak na single, tylko grasz z innymi ludzmi - konkurencyjnymi firmami i nie mozesz ruszac ich torow a oni Twoich. jest drobna rywalizacja, mapa resetuje sie chyba co okolo 130 lat.
@zurawinowa: serwer jest 24/7 ale czas w grze biegnie tylko jak ktos jest.
jesli np. wychodzisz o 20, a ktos wchodzi o 21 i sobie gra pare godzin to Twoje pociagi w tym czasie normalnie jezdza, notujesz zyski lub bankrutujesz itp. ale z reguly wszyscy zwijaja sie do polnocy i wchodza dopiero poludniem. jak nie ma nikogo online na serwerze to czas w grze sie zatrzymuje.
@zurawinowa: niekoniecznie. jak wejdziesz np. raz i postawisz fajne dochodowe linie to innym bedzie ciezko z nimi rywalizowac ;) ja np. wchodze raz, robie co trzeba. potem po paru godzinach jak sie namnozy kasy rozbudowuje to i potem tylko zerkam co jakis czas czy nie trzeba wymienic lokomotyw na nowsze.
Pokaz lepiej siec. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Siecią nie ma co się chwalić, bo zaczęłam parę dni temu nową grę. ;)