Aktywne Wpisy

Moseva +1665
Co najmniej 1 plus i każdy kto to czyta będzie miał super dzień

mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z

Ostatnio przyszło do mnie cudo pod nazwą google #cardboard i chciałem przygotować pewną aplikację ale za bardzo nie wiem czy zamierzam podejść do tego w dobry sposób.
Kilka słów o mnie: od 1,5 roku siedzę mocno w programowaniu w #cpp i z reguły używam do tego #qt 4 lub 5 plus oczywiście umiem sobie radzić bez qt, przez ręce przeszło mi również sporo różnych bibliotek(OpenGL, OpenCV i sporo biblitoek dotyczących stricte robotyki).
Aplikacja którą chciałem przygotować:
1. Posiadam komputer z ubuntu i kamerą USB.
2. Komputer i smartfon z #android jest podłączony do jednego routera wifi
3. Chcę na początek po prostu wyświetlić stream z kamery usb na smartfonie
4. W wersji zaawansowanej dodam obsługę cardboard bez ruchu
5. W wersji pro będzie obsługa akcelerometru i obracanie kamerą serwami - obracanie kamerą możemy założyć że jest już ogarnięte.
Tak więc moje pytanie: jak to najlepiej ogarnąć? Bardzo bym chciał wykorzystać przy tym jak najwięcej QT(nauka crosskompilacji i nowych cudów w QT 5) plus jakaś biblioteka do streamów(w oko wpadło mi libVLC).