Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mireczki, Lvl 22 here, od tygodnia mam pierwszą pracę jako monter urządzeń. No i praca polega na tym że stoję i testuję komponenty, a następnie składam z nich szafy i inne duperele dla operatorów GSM i nie tylko. Jestem na przyuczeniu i czuję się podłe. Bo jestem jak ten Travolta z memu, starsi pracownicy każą mi łazić za sobą i biorą różne elementy, moduły kable, etc często z innych hal xD. Nikt nie przywozi pod stanowisko, trzeba samemu wiedzieć kto i gdzie i co ma, albo może mieć Jest 45 rodzai szaf, jedne składa się w 30min. Inne 3 dni, do każdej co innego. Jest rozpiska co trzeba zrobić danego dnia, ale nie ma żadnych info z czego, tylko schemat xD I wszyscy jakby robią "na oko" z pamięci. Czuję się jak piąte koło u wozu, nie wiem na co liczą, nie da chyba rady spamiętać tego wszystkiego na blachę, i chyba mnie wyleją. Zostać tam czy uciekać? #praca #pytanie #januszex

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Jailer

🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt

• 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 652
@mirko_anonim jak to twoja pierwsza praca to musisz zrozumieć że wszystko przychodzi z czasem, czyli z czasem się nauczysz gdzie co i jak. Nie da rady ogarniać wszystkiego od początku
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: od tygodnia no to elo xD
Nie martw się, każda nowa praca, nie tylko pierwsza, wygląda tak samo. Chodzisz i się o wszystko pytasz, nie wiesz co robić, inni Ci pokazuja. Kwestia czasu
  • Odpowiedz
@mirko_anonim zostań i się ucz. Na tym polega nauka. Jak uciekniesz do innej pracy to tam będzie dokładnie tak samo.

Jak wywalą to wywalą, ale jeśli sam odejdziesz to nigdy się nie dowiesz czy dałbyś radę czy nie.
  • Odpowiedz