Taki oto komentarz wysłałem przez formularz na stronie Rossmann. Oczywiście podałem wszystkie dane bo nie jestem anonimowym pieniaczem.
Szanowni Państwo,
Jestem oburzony sposobem traktowania klientów. W dniu dzisiejszym udałem się do Państwa sklepu żeby zakupić puder o który prosiła mnie żona. Z góry wiedziałem jaki to jest puder, jakiej firmy i jaki numer. Gdy tylko wziąłem towar z regału i chciałem udać się do dalszej części sklepu, dobiegła ekspedientka i zostałem poproszony do najbliższej kasy. Oczywiście zapłaciłem 49.99 ale zrezygnowałem z dalszych zakupów bo czemu mam stać dwukrotnie do kasy? Czy każdego klienta traktują Państwo jako potencjalnego złodzieja?
@L3stko: Tez tak kiedys miałam jak jeszcze byla kasa w środku sklepu. Nie ogarniam tego, tez mi się nie chciało stać dwa razy. Kazdy klient traktowany jak potencjalny złodziej, ochrona tylko patrzy na kazdy ruch.
@L3stko: rossman to najgorsze scierwo pod wzgledem takich zachowan. Nawet w osiedlowych kerfurach czy zabkach janusze i inne andrzeje tak sie nie zachowuja.
Czuje że zaczyna mnie brać przeziębienie, a nie mogę sobie pozwolić teraz na chorobę bo mam planowany zabieg. Co oprócz witamin i czosnku mogło by pomóc? #medycyna #choroby #pytanie
Szanowni Państwo,
Jestem oburzony sposobem traktowania klientów. W dniu dzisiejszym udałem się do Państwa sklepu żeby zakupić puder o który prosiła mnie żona. Z góry wiedziałem jaki to jest puder, jakiej firmy i jaki numer. Gdy tylko wziąłem towar z regału i chciałem udać się do dalszej części sklepu, dobiegła ekspedientka i zostałem poproszony do najbliższej kasy. Oczywiście zapłaciłem 49.99 ale zrezygnowałem z dalszych zakupów bo czemu mam stać dwukrotnie do kasy? Czy każdego klienta traktują Państwo jako potencjalnego złodzieja?
Z poważaniem
@L3stko: Judyta
@L3stko: Dopóki nie wyszedł z nim ze sklepu to może nosić nawet i w dupie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@el_capitano_grande: no tylko potwierdza hipotezę, że chciał go zadupczyć ;)