Aktywne Wpisy
dowujawafla +224
Vladimis +78
K---a jak żyć w tym kraju.
Moja matula kupiła używane auto i przez to, że jeszcze było ubezpieczone na poprzedniego właściciela to ubezpieczalnia nie poinformowała o końcu OC a jej się miesiące pomyliły i cyk będzie 8600 cebulionów kary, czyli ""2 miesiące minimalnej" a w realiach praktycznie 3 bo podatki.
Kobieta która przez całą karierę kierowcy w najgorszym wypadku przytarła lakier albo doprowadziła do małego wgniecenia dostaje większą karę od kogoś kto
Moja matula kupiła używane auto i przez to, że jeszcze było ubezpieczone na poprzedniego właściciela to ubezpieczalnia nie poinformowała o końcu OC a jej się miesiące pomyliły i cyk będzie 8600 cebulionów kary, czyli ""2 miesiące minimalnej" a w realiach praktycznie 3 bo podatki.
Kobieta która przez całą karierę kierowcy w najgorszym wypadku przytarła lakier albo doprowadziła do małego wgniecenia dostaje większą karę od kogoś kto
Jakiej firmy łożyska są najlepsze? Chodzi mi o łożyska kół na przód. Słyszałem, że FAG są najlepsze.
Ogólnie coś mi chrupnęło kilka razy po 5 sekundach od ruszenia samochodem (na prostej) i tak chrupało sobie co kilka sekund przez kilkanaście sekund ( ͡° ʖ̯ ͡°). Po tym już nic nie terkotało, ale podczas jazdy z prędkością 90 km/h zacząłem słyszeć cykliczny szum z lewego koła z przodu (jakbym pociągiem jechał, ale ciszej). To lewe koło z przodu ciężko się obraca i słychać jakieś dziwne dźwięki (po podniesieniu samochodu). Prawe lekko się obraca w porównaniu z tym lewym. Sprawdzałem luz na półosiach i nic się nie ruszały pod wpływem siły. Czy to w ogóle może być łożysko koła?
Chyba, że to Japończyk to wtedy Kanaco.
A jeżeli to łożysko padło to sprawdź czy hamulce dobrze działają. Ja miałem przytarte zaciski przez co grzała się tarcza, piasta, smar się wytopił i łożysko zdechło.
@mgr_rybak: Nie wiem jak sprawdzić zacisk. Pojadę z tym do mechanika.
@valdo: Ok, to powiem mechanikowi, żeby takie kupił.
Łożysko jak już wyżej, FAG, INA, Ruville.