Wpis z mikrobloga

Mirki, myśle na #bmw #e39 w kombiaku. Chciałem przełożyć felgi z mojego #e36 ale z tego co słyszałem to nie pasują.. Zastanawiam się nad modelem, te po 2000r. mają wygląd po-liftowy - czy do pre-lifta można przełożyć części by wyglądał poliftowo czy nie?

Dodatkowo te po 2000 roku mają lepsze (chyba) silniki M54 - jakie inne róznice są? Warto szukać takiego modelu?

Poszukuje najlepiej M54B20 jako iż muszę uważać na ubezpieczenie w #uk.

Przy okazji, jest ktoś kto mógłby mi pomóc z ubezpieczeniem auta tutaj? Jakieś zniżki czy coś takiego? Byłbym bardzo wdzięczny, gdyż jako młoda osoba muszę płacić krocie za jakiekolwiek auto tutaj ;/

Jakie są problemy tego auta? Jakie są plusy w porównaniu do #e46?

#motoryzacja

Czyżby nowe #bmwsorka? ;)
  • 22
@sorek: Nie było takiego silnika jak M52B20. Z 2 litrówek jest dość podobna konstrukcja M52TUB20, też 2 vanosy ale przepustnica na lince. M54 zaczynało się od M54B22, a z przedliftów spokojnie ludzie robią polifty :)
@sorek: jeździłem 520i i powiem Ci, ze za mały jak na tę budę. No ale rozumiem. Sam posiadam 523iA Touring i póki co odpukać jest dobrze. Zwróć uwagę na poduszki z tyłu. Czy dupa nie leży i czy pracuje ale nie za głośno nivo.
@sorek: e39 jest przestronniejsze w środku, mam 186cm wzrostu i w e46 było mi po prostu ciasno.

U siebie w touringu z 2003 roku mam silnik m54b22 i jest spoko, nie poszalejesz tym bardzo na suchym rondzie (można, ale na pewno nie są to 3 litry). Podwójny vanos, chwalą Ci ci maja, narzekają Ci których nie stać. W ciągu ostatniego pól roku zrobiłem autem 20k kilometrów, chętnie zrobię kolejne tyle. Do
Pobierz Ardeni - @sorek: e39 jest przestronniejsze w środku, mam 186cm wzrostu i w e46 było m...
źródło: comment_mxFIU1I5YI0blQa1R6IN8PT3NzX9p4io.jpg
@sorek: E39 to bardzo fajny sprzęt, jeżdże od 3 miesięcy i złego słowa nie powiem. Pierwsze co czuć to komfort, zawieszenie bardzo fajne, trzyma się drogi świetnie, precyzyjny układ kierowniczy, w zakrętach naprawde można #!$%@?ć. Co do osiągów to i ten m52b20 150KM daje radę, 10s do setki, z wyprzedzaniem niema problemu, po autostradzie spokojnie można płynąć. Bogate wyposażenie, fajne rozwiązania, jak dla mnie niema do czego się przyczepić. Co do
@sorek: Niwo to pneumatyczne zawieszenie z tylu, zamiast sprezyn poduszki, a obok zapasu sprężarka powietrza. Zaladujesz tone ziemniorow a auto nie siądzie na glebie.
Przejrzyj wiki i spis dostępnych silnikiw, m22b20 było w przedliftach, m54b22 ma 170 koni, zawsze te 20 więcej niż m52b20.
@sorek: posiadam E39 530d z '02 roku Touring i osobiście bardzo polecam. Wcześniej poruszano temat nivo. Super sprawa, samochód nie przysiada i super dostosowuje tylne zawieszenie. Ale jak ze wszystkim trzeba uważać. Poprzedni właściciel mojego auta wymieniał poduchy przy ok 160 tyś km przebiegu. Trochę krótko wytrzymały. Ogólnie poliftowe e39 mają problemy z elektryką. Lubią się przepalać ekraniki w licznikach, taśmy w kierownicach i takie tam pierdoły. Jeśli chodzi o mechaniczne
@sorek: jedno z lepszych jesli chodzi o zawieszenie, silnik i uklad kierowniczy choc faktycznie wyglad jest dyskusyjny.
Idz i przejedz sie tym gownianym autem. Najlepiej 3.0 w dieselu (530d) i pozniej przyjdz i opowiedz jaka gowniana jazda byla ok? (bo chyba nigdy nim nie miales okazji jechac)