Wpis z mikrobloga

Mireczky drogie mam do was pytanie.
Walczę z reklamacją laptopa lenovo. Po miesiącu od wysłania lapka, w końcu ( ͡° ʖ̯ ͡°) dostałem dokument upoważniający do wymiany sprzętu na nowy/zwrotu pieniędzy. Na początku sklep #komputronik powinien zaproponować tak sam jaki miałem. Teraz już widzę na ich stronie, że takich laptopów już nie ma, a w sumie to dawno już nie było. Więc zostaje wymiana na inny(nie gorszy) lub zwrot gotówki. Teraz pytanie, hipotetycznie, dostaje propozycje laptopa podobnego parametrami, ale jest to jakiś gównoacer albo samsungcwel i one mi nie odpowiadają. Czy w takim wypadku mogę domagać się zwrotu gotówki?
Serio rozpatrywanie reklamacji przez komputronik następne 2-4 tygodnie? Omg()
Taguje: #prawo #sprzetkomputerowy #pytanie #pytaniedoeksperta #laptop #gwarancja #lenovo i wołam #ejejej @Komputronik_pl
  • 18
@gruszak: Sprawa może jeszcze trochę potrwać z tego względu, że zgłaszamy temat do dystrybutora, a on z kolei czeka na rozliczenie z Lenovo. Dopóki go nie otrzyma, nie rozliczy nas.

Na siłę nie wydajemy klientom sprzętu innych marek. Jeżeli nie mamy co zaoferować w zamian, wystawiamy korektę. Decyzja należy do Klienta.
@Komputronik_pl: Znaczy sprawa wygląda tak. Dzisiaj dostałem ten dokument od serwisu lenovo. Po konsultacji na infolinii dostałem informację, że mam wysłać maila do rma@komputronik.pl z tym dokumentem i numerem faktury. Czyli i tak to potrwa, bo musicie dostać pieniądze od lenovo tak? Pytam czy nie dałoby się tego przyspieszyć - jeżeli tak jak podajesz, nie macie już tych laptopów i ich nie będzie - przejść od razu do opcji zwrotu pieniędzy,
@gruszak: formalnie to wygląda tak:
W przypadku Lenovo klient powinien zgłosić sprawę minimum w formie elektronicznej, załączając opinię Medion i podając numer faktury zakupu. To czy zgłosi się do salonu (zalecane) czy bezpośrednio do nas nie ma już tak dużego znaczenia.
Jeśli chodzi o rozliczenie
Na załatwienie sprawy potrzebujemy około miesiąca, w tym czasie przyjmujemy sprawę do bazy, zgłaszamy w kanale dystrybucji i oczekujemy na rozliczenie.
Z naszej strony rozliczamy w
@Komputronik_pl: bardzo chętnie przygarnę tego maila. Z tego co napisałeś, to już wiemy, że wymiana na taki sam model odpada. Pytając tak mniej oficjalnie, czy da sie tak dogadać, żeby - jeśli nie macie lenovo- to poprostu skierować sprawę do korekty? W sensie pominać ten 2gi punkt, gdzie ja bede musiał pisac, że nie ufam producentom innym niż lenovo i nie interesuje mnie wymniana na innego producenta bo samsunga już miałem