Wpis z mikrobloga

@kopek: Z jak najwyższym prądem rozruchowym :) Bosch S5, Varta Silver, Topla Top.

Nie bierz na pewno Centry Plus i Centry Futury, bo to shit. To samo, co Exide premium. Nie kupuj również jakichś nołnejmów, którze rzekomo wychodzą z "fabryki varty" albo "fabryki boscha".
  • Odpowiedz
@kopek: Varta Silver Dynamic i Bosch S5 to ten sam akumulator, z tych samych materiałów, z tej samej fabryki więc jak będziesz miał okazję kupić któryś z nich taniej to bierz tańszy. Pamiętaj, że 4 cyferka tego długiego kodu to rok produkcji, więc rzuć okiem na nią. Teraz kupisz akum z 2014 więc jeśli będzie 4 to łykaj, 3 to stary, zleżały bubel, jak uda ci się dorwać coś z 2015
  • Odpowiedz
@kopek: Bonus wynikający z droższego akumulatora nie niesie za sobą żadnego użytecznego wymiernego bonusu. Ostatnio kolega był w największym sklepie w wawie handlującym akumulatorami i szedł po Bosha. Jakiś pracownik sklepu powiedział mu "nie bądź pan głupi, kup polskiego Jenoxa, to akumulator, to wszystko to to samo".
Więc jak sklep poleca sprzęt o 30% tańszy, z którego ma pewnie trochę mniejszy zysk to ... ufam temu w jakiś dziwny sposób. Szczególnie,
  • Odpowiedz
@quit13: no to nie tak trochę działa. Równie dobrze rano mógł przyjść szef i powiedzieć pracownikom : słuchajcie pracbbazowicze, zegarki nam miliard jenoxow na półkach. Od dziś to jest najlepszy akumulator na świecie. Maciek go wypychac nawet po kosztach żeby się pozbyć tego szitu.
I to mój cumplu jest scenka żywcem wzieta ze sklepu w którym pracowałem przez parę lat. Raz w tygodniu się to powtarzalo
  • Odpowiedz
@quit13: haha, handluje akumulatorami i najwiekszy zysk mam z takich firm jak jenox... Te akumukatory to syf. Pomysl logicznie. Boscha i varty masz od zawalenia na allegro i w kazdy sklepie z akumami, jedni zarabiaja 20zl na akumulatorze, inni nic tylko ze zlomu, ktory trzeba zdac, a jeszcze inni 100zl na sztuce. Ciezko jest przebic cene konkurencji, dlatego wprowadza sie jenoxy, zapy, dynamiki i inne buble. Moj sklep jako jedyny handluj
  • Odpowiedz
@kacperinjo: opel astra g 2.0 dtl 82KM , nie wiem jaki mam alternator żeby dobrze akumulator ładował, bo podobno nie moze być za duży amperomierz bo szybko akumulator się zużyje
  • Odpowiedz
@kopek: panie, bierz pan boscha s5 77ah. Nie patrz na alternator. Taki akumulator ci spasuje bez problemu i zostanie doladowany. Chyba ze tam potrzeba obnizanego to wtedy zostaje ci 72ah. Jak masz opcje to wez sobie tople 75 czarna, na tym pojezdzisz bezproblemowo kilka sezonow.
  • Odpowiedz
@kacperinjo: Wziąłem tego bosha co mówiłeś tylko ze gościu mi mówił ze prąd lądowania akumulatora powinien być 13.9V a ja mam 13.3v. To 13.3 jest przy wlaczonych światłach i dodania gazu obroty 2000+. Dobrze to 13.3?
  • Odpowiedz
@kopek: o #!$%@?, koleś ci sprzedał akumulator w ogóle? Ty alternator masz do regeneracji, a nie akumulator... Napięcie ładowania powinno wynosić 14,4V Minimum 13,80, bez tego nie mogą ci nawet gwarancji podbić. Ja na twoim miejscu zwróciłbym ten akumulator i naprawił ładowanie. Wcale nie jest powiedziane, że ten dotychczasowy akumulator jest do wymiany, możę wystarczy go tylko podładować, bo jak twój alternetor daje tylko 13,3 to jest za mało by doładować
  • Odpowiedz
@kacperinjo: Stary akumulator wrzuciłem do auta ojca i tez się nie ładowal, miał ponad 15lat.
Ale z tym ze nie powinien mi sprzedać masz racje. Powiedzial mi ze renowacje alternatora robią na jednej ulicy to pojadę tam. Zobaczymy ile policzą.
  • Odpowiedz