Wpis z mikrobloga

Siema Mirasy.

Jestem na 3 roku #informatyka na jednej z politechnik. Jestem na etapie wybieranai tematu pracy inżynierskiej. Technologie będą jeszcze do ustalenia (chociaż na 90% bedzie to asp.net MVC, C#, może troche html5). Chciałbym żebyście mi doradzili coś fajnego, co mogę na takową pracę stworzyć. Narazie myślałem o 2 takich standardowych rzeczach i jednej troche ciekawszej. Mianowicie:
- Sklep internetowy - standardowo logowanie, koszyk itp.
- System zarządzania przedsiębiorstwem np hotelem - meldowanie/wymeldowanie, obłożenie pokoi itp.
- Edytor dzwonków na telefon - logowanie, po zalogowaniu możemy z piosenki wybrać dowolny jej fragment i ściągnąć go na swój telefon komputer. Mamy powiedzmy limit sciągnięcia 2 dzwonków, za nielimitowany dostęp do edytora musimy zapłacić.

Macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły? Wołam #dotnet #pracadyplomowa #pracainzynierska #politechnika #webdev
  • 10
Ja #!$%@?, to są przykadowe tematy? Przecież to osmarkany gownem gimbazjalista napisze po ciemku. Jak jesteś informatyka to weź temat o sieciach neuronowych i rozpoznawaniu np. pijackich geb z materiału wideo
@Niecny: jak na inżynierkę to mało ambitne te przykładowe tematy :V

Na szybko to wziąć sprawdzony pomysł i przenieść go na nową dziedzinę: na przykład zrób pinterest dla studentów, gdzie każdy kurs ma swój board i ludzie z danej grupy mogą tam "przypinać" przydatne materiały. Członek grupy może tworzyć/wywieszać "ogłoszenia", np. termin kolokwium. Wszystko zrobione tak, żeby łatwiej było katalogować materiały. Ale też łatwiej je odnaleźć - zorganizować to tak, żebyś
@grubyogor: czyli każdy, kto wziął na specjalizację webowe/mobilne jest w dupie, bo jego specjalizacja to nie temat na inżynierkę? Pszypał kurde, będę musiał oddać uczelni swój dyplom.