Wpis z mikrobloga

@ossela: @Marcines:
CS ma przynajmniej jakąś "część" sensu logicznego. Tu ratowania zakładnika, czy akcje antyterrorystyczne.
A w SROLU/Docie tyulko zdobywanie nexusów (?), wieżyczek, baz i napierdzielanie magią jak w majlitylpony. Kiedyś grałem w MMORPG o nazwie Cabal Online, który po wbiciu ~90 lvl'a oferował praktycznie to samo, tylko że mniej czarów i 4 postacie. Zagrałem 2 razy i nie podeszło mi to, a w grę przestałem grać niedługo potem. Głupi
@goltus: Mały skrót myślowy słuchając na YT, czytając mirko i patrzącego co ludzie mu napisali na face :P

Wybacz. Chodziło mi o to, że CS:GO jest w miarę "realne" i logiczne, zaś napieprzanie durne magią i zajmowanie baz przy udziale dziwnej (nie takiej jak w Gothicu/Wiedźminie) i bardzo hucznej magii nie ma dla mnie sensu.

Dlatego CS >= inne gry >>> Dota/lol/simsy
@Atexor: Czym w twoim mniemaniu różni się magia z Wiedźmina/Gothica od tej z doty/lola? Magia jest idealnym usprawiedliwieniem dużej ilości mechanizmów występujących w grze które dają mniejszą powtarzalność i ogromną ilość kombinacji/możliwości.

Samo zajmowanie baz które jest dla Ciebie takie bezsensu jest podobne do wielu innych trybów w grach FPS przykładowo "Capture the point". Nawet podkładanie "paki" można pod to podciągnąć w końcu musisz przebić się do jednej z dwóch "baz"
@pijanstwo: Nie. Po prostu moim zdaniem gra powinna zawierać chociaż odrobinę logiki, czy realności. Nie 1:1 virutal:reality, ale jakiś tam ułamek (nie licząc Simsów). Ale to tylko moje subiektywne zdanie. Nie musisz wcale go popierać.