Aktywne Wpisy

njay +297
#kupujcopolskie
Dzisiaj rozpiszę, które marki kaw rozpuszczalnych są polskie, a które zagraniczne. Ze względu na klimat Polska raczej nigdy nie będzie światowym potentatem kawy, ale wbrew pozorom polskie marki istnieją na rynku i mają się całkiem dobrze.
Zachęcam do kupowania polskich produktów, wspierajmy naszą gospodarkę na skalę swoich możliwości, czyli w zakupach codziennych!
Polskie produkty:
Dzisiaj rozpiszę, które marki kaw rozpuszczalnych są polskie, a które zagraniczne. Ze względu na klimat Polska raczej nigdy nie będzie światowym potentatem kawy, ale wbrew pozorom polskie marki istnieją na rynku i mają się całkiem dobrze.
Zachęcam do kupowania polskich produktów, wspierajmy naszą gospodarkę na skalę swoich możliwości, czyli w zakupach codziennych!
Polskie produkty:
źródło: temp_file8282442092179594491
Pobierz
inkill +1368





W skrócie: tworzę grafikę 3D, głównie na potrzeby gier, ostatnio popełniłem taki tam model Punto, dla siebie, w ramach odskoczni od tego, co robię na co dzień w pracy.
Coby nie przedłużać, więcej renderów i około-technicznych rzeczy w linku: klik
#tworczoscwlasna #grafikakomputerowa #3d #blender #wykopowasekcjablendera #motoryzacja
No i chyba #pokazauto co. Kij, że wirtualne, ale moje! (✌ ゚ ∀ ゚)☞
źródło: comment_E5dr3hiCR3ILxudFSPmHLz0wcl1Rzyk2.jpg
Pobierz@tasiu84: oj tam oj tam. Ma swoje lata, mógł trochę siąść :D
Mam takie wrażenie, że przez Secondary Reflection Twój metal stał się plastikiem
Fajny bród i koła.
GTA IV - o ile dobrze pamiętam polycount w okolicach 20-25k.
Wyścigówki dochodzą do 100-200k (project cars, forza).
Ilości tri rosną nawet w FPS (Far Cry, Dying Light i tym podobne, jeżeli są grywalne to i więcej). Kilka lat temu to mogło zaskoczyć, ale dzisiaj to nic specjalnego dla takich obiektów. :)
źródło: comment_ZgLQMgKi1uHAzeN7R60O5T1wGuTxPIWR.jpg
Pobierz1.Czemu na siatce masz triangles ?! czy to tylko tak wygląda ale jest czwarty?!
2.Światła to refletorów jak robiłeś ?!
3.Wiesz może jak zrobić Emissive map?!
1. Że trójkąty? Bo siatka się składa (w uproszczeniu) z trójkątów właśnie (które tworzą potem quady i n-gony). Problemem mogą być na zagięciach, kiedy używasz mesh/turbosmooth lub kiedy odbicia są obliczane po normalnych mesha (a nie np. z normalmapy), wtedy te się lubią zagiąć. Ale i tak umiejętnie wykorzystane więcej pomagają (mniej niepotrzebnych wierzchołków) niż przeszkadzają. :)
2. Płaska siatka z teksturą i odpowiednim materiałem.
3. Emmisive... To zwykła
A teoretycznie jak byś zrobić np taką texture?! (chodzi mi o texture wewnątrz tej ramki tak żeby emissy z jej zrobić także)
źródło: comment_yVPn1ubgO0wC3ZklWhzWwEiDiUjzcTKQ.jpg
Pobierz@D252: Właściwie to tak jak na renderze - to, co jaśniejsze będzie 'mocniej' dodane do bazowego materiału.