Wpis z mikrobloga

Dobra Mirki i Mirabelki. Wziąłem się w końcu do roboty, poniekąd z nudów, ale też z mojej pasji, którą jest Ratownictwo Medyczne. Jestem studentem II roku Ratownictwa i jak uświadomiłem sobie, jak niski jest poziom wiedzy o PP, czy o ratownictwie medycznym, od razu postanowiłem to zmienić. Tak wiem, świata nie zmienię, ale może to któremuś czy którejś z Was się przyda. Takie karty, z podstawowymi zagadnieniami, będę wrzucał systematycznie. Co wy o tym sądzicie? Popieracie akcje?

Ps. Nie jestem żadnym grafikiem komputerowym, ale staram się żeby to jakoś wyglądało :)

Pobierz pasiuy - Dobra Mirki i Mirabelki. Wziąłem się w końcu do roboty, poniekąd z nudów, al...
źródło: comment_VBfRlrGKVYvoZpA5UnSqgqU09oNUfmSP.jpg
  • 20
@pasiuy:

Dobry pomysł.

Nie jestem grafikiem, ale widzę kilka rzeczy, które możesz doszlifować:

- używaj czcionki bezszeryfowe;

- przed znakami interpunkcji nie stosuje się spacji;

- logo wykopu jest zbędne (tym bardziej, że ostro wygryza się wyglądem z tej grafiki) i lepszy byłby nawet Twój nick, aby nie mieć wątpliwości, kogo zasubskrybować, by otrzymywać świeże grafiki;

- fragment "izolacja płynów ustrojowych" umieściłbym w nawiasie;

- na końcu każdego punktu nie stosowałbym
@976497: Właśnie o takie uwagi mi chodzi, w sumie też chciałem, żeby zmotywowało mnie to do działania... bo wyszukać info w sieci i podesłać komuś, żeby zrobił grafikę to nie sztuka...
@pasiuy: zgadzam się z @selamort hasła nie wiele mówią. Jako osoba niezwiązana z tematem nie wiem jak selekcjonować poszkodowanych (domyślam się, że Ci co w gorszym stanie najpierw ale jak wybrać pomiędzy mocno krwawiącym a niepotrzytomnym nieoddychajacym?). Niezbędny sprzęt - jaki? Czy zawartość samochodowej apteczki wystarczy? O! pomysł na następny temat! Sensowna zawartość apteczki samochodowej (bo standardowa zawartość z min. jedną parą rękawiczek i kilkoma bandażami to podejrzewam zbyt mało by