Wpis z mikrobloga

#pytanie #rozowypasek #feels #wygryw czy #przegryw #tfwnogf #podrywajzwykopem

Na wstępie - nie jestem zielonką, założyłem to konto, ponieważ nie chcę się ujawniać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiem że mam ograniczony limit postów więc będzie problem z odpisywaniem.

I następnie przejdźmy do sedna:

Ja lvl 21, poznałem na #studbaza #rozowypasek lvl 25. Nigdy nie zakładałem że w oko wpadnie mi dziewczyna starsza niż ja. Dał bym jej tak 9/10 normalnie, ale że mi się podoba, to może nawet 10/10 bo reprezentuje mój ulubiony typ urody. Charakter również ocenił bym bardzo wysoko, ponieważ jak by to ująć... nie jest tępą panienką, tylko dosyć inteligentną dziewczyną. Sam fakt że zanim znalazła się na mojej uczelni zdążyła zrobić bardzo ciężki kierunek raczej to potwierdza. Rozmowa z nią to nie jest jeden wielki heheszek bez składni, tylko barwna dyskusja, co oczywiście bardzo mi się spodobało, ponieważ nie był bym w stanie tolerować dziewczyny, która nie jest w stanie się wysłowić i stara się nadrobić ten defekt wyglądem.

Problemem o dziwo w sytuacji (z mojej perspektywy rzecz jasna) jest mój wygląd... nie, nie, nie jestem brzydki, wręcz przeciwnie jestem dosyć przystojny. Jednak w tym konkretnym przypadku zdaje się to być przeszkodą większą niż przeciętny wygląd. Mam nieciekawe wrażenie, że z góry wpisałem się w jej odczuciu jako typowy chłopaczek który chce się tylko zabawić a następnie znaleźć inną "dupeczkę" (nie, nie lubię tego określenia) :(

Więc przejdźmy do sedna sprawy. Może jakiś #rozowypasek zechciał by mi odpowiedzieć i przedstawić żeński punkt widzenia:

1. Czy gdyby sprawa dotyczyła "Ciebie", to zdecydowała byś się na coś więcej przy tej różnicy wieku?

A do całej reszty - zapraszam do podzielenia się własnymi przemyśleniami na ten temat.

  • 14
  • Odpowiedz