Wpis z mikrobloga

#gamedev #ue4

Cześć, poszukuję wariata programisty , który pomógłby mi ze stworzeniem splinów bezpośrednio przypisanych do meshy, tworzonych poza silnikiem ue4. Np. mam jakąś serpentynkę i chcę mieć przypisane do niej 4 spliny każdy na oddzielną ścianę. Robienie tego ręcznie w unrealu wydaje się strzałem nie tyle co w stopę co w głowę, aby to zrobić musiałbym nie mieć mózgu, więc strzał w głowę by nic mi nie zrobił :D. Po prostu przy załóżmy 100 elementach trwałoby to wieki. Jednym z pomysłów jest stworzenie kości w maxie, aby potem wygenerować z nich spliny w silniku. Niestety , ale jestem koniem , tfu grafikiem więc kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić.

Jak ktoś miałby czas i chęci mi z tym pomóc to wielkie dzięki z góry, chętnie pokażę do czego mi to konkretnie potrzebne.

Jeszcze jedna rzecz - sorry za aż tak chaotycznie napisany wywód , ale ciężko mi było na piśmie wytłumaczyć o co mi chodzi. Nie przypisałem taga (hasztag) programowanie, bo coś czuję że chłopaki by mnie zjedli za to że im taga spamuję ;-)
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Rezix: Poszedłem za radą i zrobiłem kalkę tego posta tylko z tagiem programowanie. W sumie racja. Dzięki

@xyz Niestety nawet dobry koń sam nie poleci na marsa i potrzebuję do tego inżyniera :<
  • Odpowiedz