Wpis z mikrobloga

Mireczki, dzisiaj opublikowałem drugą część testu Renault Zoe. Pierwsza to był zwykły test, ta natomiast według mnie jest trochę ciekawsza, bo pokazuje jak faktycznie wygląda życie z Renault Zoe. Auto było bohaterem pierwszych rozdawaneg i kilka razy pisałem o nim na mirko. Zadawaliście sporo pytań o to auto, dlatego pozwolę sobie na małe #reklama

W tekście przemyciłem dwa motywy z wypoku i mirko ( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://autokult.pl/23762,renault-zoe-zen-zycie-z-samochodem-elektrycznym-czesc-2

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie tego auta, to postaram się na nie odpowiedzieć.

Obecnie na tapecie mam Seata Leona, a jutro przesiadam się do Fiata 500 Sport. Na grudzień szykujemy jeszcze jedną petardę, która przebije prawdopodobnie 95% samochodów, które do tej pory mieliśmy w redakcji. Stay tuned ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Więcej o pracy redakcji od zaplecza, o autach testowych i o fotografii motoryzacyjnej pod moim tagiem #mzcars

#samochody #renault #motoryzacja
Pobierz
źródło: comment_fyGWfFdSPQzBorFSFH3bL7N3z9txKBOT.jpg
  • 13
@Chcialbym: Kabel do takiej ładowarki jak na zdjęciu jest w cenie auta. Za przewód z zasilaczem do podłączenia pod gniazdko 230 V AC trzeba dopłacić: Flexi Charger przewód do ładowania z domowego gniazda 230 V, 6,5 m (3000 zł)
@Chcialbym: On ma blokadę. Próbowałem go wyciągać na siłę, ale się nie da. Trzeba byłoby przyłożyć naprawdę dużą siłę. Nie twierdzę, że się nie da, ale zwykły suchoklates tego nie zrobi. To musiałby być już prawilny sebix rozgrzany po siłce. Można za to złośliwie wypiąć kabel z ładowarki. Tam blokady nie ma.
@Dziekan5: A moglbys odpowiedziec mniej wiecej na odpowiedz Arnolda w komentarzach pod testem?

Jak to jest z tymi akumulatorami?

Mozemy z nich zrezygnowac, bez oplaty zabiora nam samochod?;D
@Dziekan5: Jak dla mnie, to takie auto, to porażka. Ładowanie wolne, rozładunek baterii szybki, samochód drogi, no i Renault. Jako ciekawostka/gadżet - spoko, ale z praktycznością to nie ma nic wspólnego. Już bym bardziej szedł w hybrydę jakąś.
@mnichal: Tego nie wiem. Przejrzę dokumenty, które przesłało mi Renault i zobaczę czy cokolwiek tam jest. Jak nie, to napiszę do PR-u Renault z pytaniem.

@j_bateman: Jak na samochód elektryczny to nie jest już taki drogi. Przynajmniej w cenniku, bo jest dodatkowy duży koszt w postaci tych akumulatorów.
@Dziekan5: Spoko. Dzieki :D

W sumie nie zastanawialo mnie to do czasu przeczytania komentarza.

Ten aspekt wydaje sie ciekawy. Szczegolnie ze w wypadku takiej oplaty to rownie dobrze caly samochod moglby byc dostepny jedynie w opcji leasing czy czegos podobnego.
@mnichal: Znalazłem tyle:

Podobnie jak dla samochodów z napędem spalinowym, gwarancja na samochód ZOE wynosi 2 lata z nieograniczonym przebiegiem albo 3 lata do 100 000 kilometrów (w zależności od kraju, z uwzględnieniem oferty dla pojazdów

z napędem spalinowym w danym kraju). Jednak w gamie Renault Z.E. oferowane są następujące dodatkowe gwarancje:


- Gwarancja na elektryczny zespół napędowy: 5 lat/100 000 km

- Gwarancja „dożywotnia” na akumulator – umowa najmu zapewnia