Wpis z mikrobloga

@kamikaze_: Ciężko mi powiedzieć, bo nie znam się na oznaczeniach. Wziąłem najgrubszy jaki był chyba 0,5mm albo 5mm... Zapłaciłem 4,20 za metr. Niestety nie znam się całkowicie na telewizji itp. Więc póki co czytam elektrodę i próbuję ustawić antenę:D
  • Odpowiedz
@kamikaze_: O to super. Może mi pomożesz:) Kupiłem antenę pokojową dvbt z alledrogo z oznaczeniem 48db, myślałem, że najmocniejsza i da rade. Problem jest taki, że nie odbiera mi wszystkich kanałów (mux3 odbiera ale skacze i jakość i sygnał, mux1 znajduje ale nie ma obrazu, mux2 nie znajduje w cale). W tej antenie wymieniłem już kabel bo był taki cienki jak do słuchawek i myślałem, że coś to zmieni. Niby
  • Odpowiedz
@w3n5zu: Po pierwsze możesz sobie podarować antene pokojową, po drugie nie ma czegoś takiego jak 48 dB a 70db to juz jakiś kosmos :O poka to 70 dB bede miał kolejnego kwiatka na ścianę w firmie :)

Wymiana kabla nic Ci nie da ponieważ antena pokojowa ma za mały ZYSK, a wzmacniacz nic fizycznie Ci nie daje. więc możesz kombinować pół dnia, ustawisz antene, zmieni sie propagacja i będziesz miał
  • Odpowiedz
@kamikaze_: A proszę, link do aukcji: http://allegro.pl/antena-pokojowa-dvb-t-68db-nowosc-2015-film-i4780183122.html

Tzn sygnał jest przez np 5 minut, po tym jest brak i trzeba przestawić antenę dosłownie o 1cm albo nawet delikatnie ruszyć i obraz wraca.

Zewnętrzna antena odpada bo właściciel średnio się zgadza na rycie w ścianach, a o przywieszeniu anteny to już nie wspomnę.

Znalazłem jeszcze coś takiego jak "kabel bez wiercenia/kabel okienny" i teoretycznie dało by się to przełożyć przez okno,
  • Odpowiedz
@w3n5zu: Kabel podokienny sprawdza się w wieeeeelu przypadkach, założyłem tego na prawdę dużo, wadą takiego kabla podokiennego jest strata 6dB , ale mają już kabel za oknem to już połowa sukcesu, rozumiem ze mieszkanie jest wynajmowane i nie ma balkonu ?