Wpis z mikrobloga

@TenCoKradnieCebule: firma, która nie przestrzega regulaminu własnej promocji, robi w nim luki i gdy ktoś to wykorzystał umywa się od podniesienia konsekwencji jest niewiarygodna. Było napisane - jedno urządzenie, jeden kupon. Mam kilka urządzeń w domu i paru domowników więc o co chodzi? Zachęcają do polecenia znajomym ich aplikacji, ale już nie dopuszczają sytuacji opłacenia komuś z mojej karty zamówienia. Postępowanie niepoważne.
@R4z3l: To zrobimy tak: Stwórz sklep, zrób promocje i jebnij jakiś błąd, czekaj aż #polactwo zacznie to wykorzystywać na taką skalę, że na dobrą sprawę to TY musisz płacić za wszystko, a oni to dostają za darmo. Chciałbym zobaczyć czy wtedy nie anulujesz tej promocji albo nie zmienisz regulaminu.

To postępowanie naszych cebulaków jest niepoważne, wykorzystają każdą najmniejszą okazje aby zrobić kogoś w #!$%@? a potem będą się chwalić znajomym jacy
@TenCoKradnieCebule: trzeba umieć ponosić konsekwencje własnych błędów w biznesie, tak jest jak sie go prowadzi zwłaszcza firma o takich obrotach. Poza tym nikt nikogo nie okradł, firma miała pule kuponów i kasę na nią przeznaczoną, to nie jest błąd cenowy czy coś takiego. Nie spodobało jej się, że kupony trafiły do węższego grona odbiorców niż zakładała dlatego anulowali zamówienia.