Jakiś czas temu rozmawialiśmy z GameMusicpl o naszej pracy przy udźwiękowieniu #themedium i właśnie wczoraj materiał wpadł na YT. Podrzucam, jeśli ktoś byłby zainteresowany :) #gamedev
@Gryzuu ekstra! I jak wrażenia po The Medium? Na ten moment niestety nie mogę nic więcej powiedzieć, ale przyjdzie taki moment, że coś na pewno tutaj podrzucę :)
@zarsthor Szczerze byłem bardzo zaskoczony, kiedyś zraziłem się do gier w tematyce horrorów przez przesadę z używaniem jumpscarów. Nie pamiętam już co to był za tytuł, ale cała atmosfera w nim okropnie przytłaczała, wręcz odpychała od dalszego przechodzenia gry. W The Medium nie odczułem czegoś takiego, też podobała mi się historia i podejście psychologiczne do budowania klimatu, a nie jakieś trupy, wszędzie, rzeź i za każdym rogiem jumpscare. O wiele bardziej podobało
O jak kisne, to od dziś moja ulubiona reakcja na dźwięk, który robiłem na potrzeby gry XD będę sobie to wrzucał w portfolio #gamedev #themedium #heheszki
@Gryzuu hejo, jak wspomniałem powyżej, ja akurat byłem odpowiedzialny za sound design, ale przekażę Arkowi oraz Akirze, mega się cieszę, że się podobało
Przy okazji zbliżającej się premiery Horizon Zero Dawn na PC, po raz kolejny wracam do jego zapowiedzi opublikowanej przez PlayStationPL trzy lata temu. Zrealizowali piękny materiał, który naprawdę oddaje magię tego tytułu. Czytała Krystyna Czubówna #gry #gamedev
Dzisiaj bardzo przyjemnie, bo nagrywamy przedmioty pojawiające się w gameplayu + może wykorzystamy coś do designu inventory. Oczywiście biblioteki są pełne wszelakich sampli, ale jeżeli produkcja ma się wyróżnić na tle innych, to jest to jedyny sposób na zdobycie niepowtarzalnych brzmień + bardzo często oszczędność cennego czasu. Właśnie takie detale, mimo że często wydawać się może, że są niezauważalne, w połączeniu z resztą unikalnego kontentu robią magię w grze. #gamedev
No i myk nagrania 130 minut foley'ów do cutscen. Trochę gimnastyki, ale brzmienie się zgadza i generalnie podbicie tempa prac przy takiej ilości materiału jest na wagę złota #gamedev #birdtune
Hej Mirki, #gamedev #wroclaw Nie mogę pojechać na Game Music Festival jutro do Wrocławia - mam dwa bilety dwudniowe (18-19 październik) na to wspaniałe wydarzenie! może ktoś chciałby kupić w okazyjnej cenie?
Cześć Mirki z #produkcjamuzyki Ponawiam moje drobne ogłoszenie :) Sprzedam interfejs Focusrite Clarett 8Pre Thunderbolt w świetnej cenie. Nówka sztuka. Tutaj link do allegro: KLIIK
Cześć, zrobiłem sobie mały kącik muzyczny na yt, gdzie chciałbym dzielić się muzyką i efektami dźwiękowymi, nad którymi pracuję :) Będę wrzucał również materiały odnośnie tego jak sobie radzić z udźwiękowieniem gier/video i dorzucę paczki dźwięków do pobrania, bo mam tego trochę na dysku, a może komuś się przyda. Muszę tylko uporać się do reszty ze stroną. Jeśli ktoś bedzie zainteresowany to słyszymy się niebawem #muzyka #gamedev #produkcjamuzyki
@pankos: @MWJsoundspectrum: chciałbym udzielić pełnej odpowiedzi, wiec postaram sie jutro zajrzeć w projekt i dam znać co tam mam i jaki mam workflow :) a moze zmontuje krótkie video na dniach z jakiegoś podkładu rozłożonego na części pierwsze @skrybaArtura: planuje :)
@pankos: @MWJsoundspectrum: Sorki za opóźnienie :) Odnośnie VSTków - smyczki głównie z serii Symphony Series od Native, ale także z Orchestral Ark. Cenię sobie w tych wtyczkach duże możliwości edycyjne instrumentów, spore możliwości automatyzacji, wszystkie potrzebne artykulacje, duże zakresy dynamiki. Do tego bardzo ważna dla mnie jest opcja miksowania kilku źródeł, dzięki czemu mogę sobie do smyczków grających w ujęciu mikrofonowym ogólnym, domiksować ich ujęcie bliskiego pola, co pozwala
Hej #gamedev, Dłubię sobie już któryś rok zawodowo rzeczy związane z nagraniami audio, efektami, muzyką i wszystkim co można przede wszystkim usłyszeć. Z racji tego, że spędziłem wiele dni z ligą legend ( ͡°͜ʖ͡°) postanowiłem, że na bazie ich klipu zrobię sobie demo reel i akurat ten wydawał mi się całkiem ciekawy do udźwiękowienia. Co myślicie? #sounddesign
W 0:12 brzmi jakby dźwięk był odrobinkę spóźniony. W ogóle odniosłem takie wrażenie przy kilku dźwiękach od 0:12 do 0:36. W 1:00 to przechodzenie przez korzenie brzmi jakby tam były liście. Reszta kozacko :) Pewnie bym nawet tego nie zauważył normalnie, tylko mocno się skupiłem na dźwięku wyjątkowo. Świetna robota.
@zarsthor: trochę sterylnie i jest parę momentów dziwnych (no te korzenie odchylane po pierwszej minucie strasznie szeleszczą) ale ogólnie fajna robota - gratki :D mało kiedy spotyka się żeby ktoś takie coś robił i się tym chwalił - fajne :)
#gamedev #produkcjamuzyki #tworzeniemuzyki Tworzę ścieżkę muzyczną do pewnej produkcji i jeżeli będzie możliwość to za jakiś czas postaram się wrzucić coś więcej z samej gry. Na ten moment podrzucam jedynie to co można usłyszeć :)
#produkcjamuzyki Ostatnio wspominałem, że mam na sprzedaż, a teraz wystawiłem, więc jak ktoś by był chętny to zapraszam na priv albo telefon. Sprzedam lub nawet wymienię na ten sam tylko z USB ( ͡°͜ʖ͡°) Jest jedna kombinacja, w której nie działa, a nie sprawdziłem tego wcześniej i się okazało, że to moja kombinacja. Dałem w ogłoszeniu link do sprawdzenia sobie kompatybilności w razie czego.
Pomocy Mirki spod tagu #pcmasterrace Potrzebuję rozszerzyć kompa o wejście thunderbolt 2 lub 3. Mam płytę główną Gigabyte B360M D3H-CF. Jest jakaś opcja to zrobić z tą płytą? Jeśli nie to co byście doradzili?
@venad: spojrzę na to, ale podejrzewam, że sugerował sie innymi aukcjami, a jezeli znalazłeś jakis egzemplarz gdzies taniej, to mu po prostu podlinkuj i zaktualizuje
@zarsthor: z biegiem czasu dochodzi się do stanu, że oba obrazki to ten z dołu
@WaveCreator: po ostatnim black friday, mam już w zasadzie komplet pluginów, których używam, bez zainstalowanych żadnych "zamienników", czuję się w końcu spełniony (ʘ‿ʘ)
#gamedev