Wpis z mikrobloga

Hej #gamedev,
Dłubię sobie już któryś rok zawodowo rzeczy związane z nagraniami audio, efektami, muzyką i wszystkim co można przede wszystkim usłyszeć. Z racji tego, że spędziłem wiele dni z ligą legend ( ͡° ͜ʖ ͡°) postanowiłem, że na bazie ich klipu zrobię sobie demo reel i akurat ten wydawał mi się całkiem ciekawy do udźwiękowienia. Co myślicie?
#sounddesign
zarsthor - Hej #gamedev, 
Dłubię sobie już któryś rok zawodowo rzeczy związane z nag...
  • 14
  • Odpowiedz
W 0:12 brzmi jakby dźwięk był odrobinkę spóźniony. W ogóle odniosłem takie wrażenie przy kilku dźwiękach od 0:12 do 0:36. W 1:00 to przechodzenie przez korzenie brzmi jakby tam były liście. Reszta kozacko :) Pewnie bym nawet tego nie zauważył normalnie, tylko mocno się skupiłem na dźwięku wyjątkowo. Świetna robota.
  • Odpowiedz
@franky1: W końcu sound design, więc skupienie na dźwięku jest wskazane :) Fakt, mogłem na to przejście dać jednak coś bardziej adekwatnego do tego co widać na obrazku, a co do opóźnień możliwe, że się coś w projekcie wkradło :) Dzięki za opinie
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@zarsthor: trochę sterylnie i jest parę momentów dziwnych (no te korzenie odchylane po pierwszej minucie strasznie szeleszczą) ale ogólnie fajna robota - gratki :D mało kiedy spotyka się żeby ktoś takie coś robił i się tym chwalił - fajne :)
  • Odpowiedz
  • 0
@Skinny_P sporo się wydarzyło od tamtego czasu, ale tak, pracuje w branży z grami aaa i mniejszymi również :) ostatnio wrzucałem trailer na profilu, więc pewnie już go gdzieś tam znalazłeś
  • Odpowiedz
@zarsthor: No rzeczywiście widziałem trailer. Średnio zmiksowaliście sybilanty Czubówny. Są trochę zbyt jaskrawe momentami. Takie mam wrażenie. Ja powoli próbuje wejść na rynek. Mam już jeden projekt komercyjny za sobą i 5 utworów w portfolio. Widzę, że rynku gier mobilny najlepiej ogarniać też właśnie sound design stad moje pytania. Skąd bierzesz zlecenia oprócz poczty pantoflowej ?
  • Odpowiedz