Kolejna porcja wieści z kickstartera #pathfinder Kingmaker.
Od mojego poprzedniego posta pojawiły się trzy aktualizacje:
-Chris Avellone wypowiada się na temat fabuły i jej tworzenia
-Filmik omawiający eksplorację mapy w grze
-Podziękowania twórców osiągnięcie podstawowego celu, czyli $500k, + nowy cel dodatkowy,
Od mojego poprzedniego posta pojawiły się trzy aktualizacje:
-Chris Avellone wypowiada się na temat fabuły i jej tworzenia
-Filmik omawiający eksplorację mapy w grze
-Podziękowania twórców osiągnięcie podstawowego celu, czyli $500k, + nowy cel dodatkowy,
- 10
- 11
Kolejne dwie aktualizacje z #pathfinder Kingmaker.
Pierwsza przedstawia kolejną postać, którą będziemy mogli zwerbować do drużyny. Poznajcie łowcę Ekundayo.
Druga skupia się na postaciach i ich animacjach, o których opowiada jeden z twórców. Nie ma żartów, bowiem odziany jest on w koszulę +2 do zajebistości i +4 do charyzmy. Film zamieszczam pod postem.
Pierwsza przedstawia kolejną postać, którą będziemy mogli zwerbować do drużyny. Poznajcie łowcę Ekundayo.
Druga skupia się na postaciach i ich animacjach, o których opowiada jeden z twórców. Nie ma żartów, bowiem odziany jest on w koszulę +2 do zajebistości i +4 do charyzmy. Film zamieszczam pod postem.
- 11
Dłuższa wersja filmu (ponad 2x dłuższa) z gameplayem #pillarsofeternity II Deadfire, który zapostowałem wcześniej.
#crpg #rpg #gry #obsidian
#crpg #rpg #gry #obsidian
- 2
@wielooczek: no jak na razie zapowiada się świetnie :P muszę w końcu I dokończyć
- 1
@wielooczek: i mi narobiles smaka żeby znowu jedynke przejść ... chyba już 7 raz :)
Kolejny update z kampanii #pathfinder Kingmaker.
Tym razem dotyczy warstwy dźwiękowej i muzycznej, serwując nam przy okazji kilka filmików:
-Główny motyw muzyczny skomponowany przez Inon Zura (wrzucam pod postem)
-Dźwięki
Tym razem dotyczy warstwy dźwiękowej i muzycznej, serwując nam przy okazji kilka filmików:
-Główny motyw muzyczny skomponowany przez Inon Zura (wrzucam pod postem)
-Dźwięki
- 10
Świeży gameplay z #pillarsofeternity II Deadfire, prosto z E3.
Nie jestem pewien co do znerfienia klasy maga- rzucenie czaru trwa teraz bardzo długo. Pewnie dlatego zrekompensowali mu to odnawialnymi zaklęciami co walkę.
Poza tym, graficznie prezentuje się o niebo lepiej od części pierwszej. Widać też, że zmienili/poprawili/rozbudowali wiele mechanik.
Nie jestem pewien co do znerfienia klasy maga- rzucenie czaru trwa teraz bardzo długo. Pewnie dlatego zrekompensowali mu to odnawialnymi zaklęciami co walkę.
Poza tym, graficznie prezentuje się o niebo lepiej od części pierwszej. Widać też, że zmienili/poprawili/rozbudowali wiele mechanik.
@wielooczek: Byle by zachowali ducha części pierwszej dużo dialogów masę tekstu i mają mnie uwielbiam staroszkolne Rpg , choć nie mam na nie czasu(╯︵╰,)
@wielooczek: fajne, pewnie ściągnę
- 17
Muszę przyznać, że twórcy #pathfinder Kingmaker są bardzo aktywni jeżeli chodzi o serwowanie nowych update'ów kampanii na Kickstarterze:
-Mechaniki Gameplayu - budowanie postaci i poziom trudności
-Aktualizacja dotycząca działania naszego królestwa
-Opis jednej z towarzyszek, wojowniczki Valerie
-W jaki sposób i w jakim stopniu papierowy system Pathfindera
-Mechaniki Gameplayu - budowanie postaci i poziom trudności
-Aktualizacja dotycząca działania naszego królestwa
-Opis jednej z towarzyszek, wojowniczki Valerie
-W jaki sposób i w jakim stopniu papierowy system Pathfindera
- 5
@wielooczek: ci wojownicy z ruchomego obrazka są chyba opóźnieni ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
27 mb gif, wielkości miniaturki do tego chyba w 32 kolorach, ludzie co robią takie gify też chyba są opóźnieni
27 mb gif, wielkości miniaturki do tego chyba w 32 kolorach, ludzie co robią takie gify też chyba są opóźnieni
@Lisaros: @wielooczek: Taki tryb wypoczywania jest np w obu częściach Expeditions czyli takich historycznych rpgach :p
IGN opublikował pierwsze gameplaye z #pathfinder Kingmaker.
Wygląda dobrze, gameplay nawet bardzo (jak ktoś lubi RTwP rodem z Baldur's Gate), i jeszcze ta wpadająca w ucho muzyka przywodząca na myśl starsze pozycje. Kupili mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czyżby szykował się godny konkurent #pillarsofeternity ?
#crpg #rpg #gry
Wygląda dobrze, gameplay nawet bardzo (jak ktoś lubi RTwP rodem z Baldur's Gate), i jeszcze ta wpadająca w ucho muzyka przywodząca na myśl starsze pozycje. Kupili mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czyżby szykował się godny konkurent #pillarsofeternity ?
#crpg #rpg #gry
@wielooczek: Szkoda, że znów RTwP, a nie TB, nienawidzę takiej "szarpanej" walki. Ale moim zdaniem wygląda ciekawiej niż Pillars of Eternity, do tego swoje palce macza tu Chris Avellone więc może będzie dobre. No i część z tych Rosjan pracowała przy Evil Islands, gdyby udało im się zachować ten poziom to może w końcu zła passa gier z aktywną pauzą zostanie przerwana.
@FantasticMrFox: Ja osobiście nic nie mam do RTwP, bardzo lubię ten system, choć dobrze zrobiony turowy cenię bardziej ʕ•ᴥ•ʔ
Tak czy inaczej, kolejna gra, która zawitała na moją listę najbardziej wyczekiwanych tytułów (tak jak PoE2, bo choć jedynka nie spełniła wszystkich oczekiwań to dodatki pokazały znaczny progres, były bardziej "baldurowe" i mam nadzieję, że sequel też taki będzie).
Tak czy inaczej, kolejna gra, która zawitała na moją listę najbardziej wyczekiwanych tytułów (tak jak PoE2, bo choć jedynka nie spełniła wszystkich oczekiwań to dodatki pokazały znaczny progres, były bardziej "baldurowe" i mam nadzieję, że sequel też taki będzie).
- 21
Wystartowała kampania na Kickstarter gry #pathfinder Kingmaker.
-izometryczny cRPG nawiązujący do klasyków, jak Baldur's Gate, Arcanum czy Fallout
-gameplay nawiązuje do #baldursgate
-bazuje na dość popularnym settingu/systemie RPG
-sześcioosobowa
-izometryczny cRPG nawiązujący do klasyków, jak Baldur's Gate, Arcanum czy Fallout
-gameplay nawiązuje do #baldursgate
-bazuje na dość popularnym settingu/systemie RPG
-sześcioosobowa
- 5
@wielooczek: to ja sobie nieco pomarudzę, może mi osiągnięcie za to dadzą na wypoku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. nie widzę choćby przykładowego rozwoju postaci na stronie - mam szczegółową rozpiskę kolejnych tierów, ale ani jednego screena odnośnie RP, a przynajmniej ja takiego nie widzę,
2. a host of open-world mechanics - tu włącza mi się system alarmowy,
3. walka nie wygląda zbyt ciekawie,
4. nie
1. nie widzę choćby przykładowego rozwoju postaci na stronie - mam szczegółową rozpiskę kolejnych tierów, ale ani jednego screena odnośnie RP, a przynajmniej ja takiego nie widzę,
2. a host of open-world mechanics - tu włącza mi się system alarmowy,
3. walka nie wygląda zbyt ciekawie,
4. nie
@Lisaros: mechanika jest oparta na Pathfinderze (czyli pośrednio DnD 3ed), ale jak bardzo, to nie wiadomo (wiadomo na razie że ma to być czas rzeczywisty z aktywną pauzą, niestety, a nie turówka). 300 zaklęć w takim razie oznacza że będą musieli mnóstwo wywalić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nowy update #pillarsofeternity : II #deadfire , tym razem w formie wideo:
-przekierowywanie zaklęć (dopóki czarująca postać wypowiada zaklęcie, można zmienić cel czaru)
-nowe, czytelniejsze ekrany informacyjne i tooltipy (okienko wyskakujące po najechaniu myszą) dotyczące czarów
-zmodyfikowano bitewne tooltipy
-Reaping Knives enigmatyków powrócą w sequelu (rly?)
-przekierowywanie zaklęć (dopóki czarująca postać wypowiada zaklęcie, można zmienić cel czaru)
-nowe, czytelniejsze ekrany informacyjne i tooltipy (okienko wyskakujące po najechaniu myszą) dotyczące czarów
-zmodyfikowano bitewne tooltipy
-Reaping Knives enigmatyków powrócą w sequelu (rly?)
- 1
@wielooczek: #ladnapani
No i szkoda ze party teraz bedzie 5 osobowe a nie 6 :-(. Ciezko sie bedzie zdecydowac na finalny sklad druzyny.
No i szkoda ze party teraz bedzie 5 osobowe a nie 6 :-(. Ciezko sie bedzie zdecydowac na finalny sklad druzyny.
@wielooczek: Prawde powiedziawszy, to nie wiem czy takie przekierowywanie czaru będzie miało sens, podaje przykład: często ustawialiśmy przeciwników w przejsciu w korytarzu,tank wyciągał przeciwnika i blokował go w drzwiach, reszta n----------a. Wiadomo jakieś lepsze czary zajmują troche czasu, teraz co będę mógł sobie zaczać czarować za wczasu, żeby ściągnąc przeciwnika i dopiero jak mi się pojawi w framudze to odrazu w niego jebnąć?
- 11
- 8
@wielooczek: ludzie w komentach już zjechali tę n---------ą listę. Zwłaszcza combat od bethesdy to jakiś żart.
- 16
@wielooczek: skill tree i combat SYSTEM, powtarzam - COMBAT SYSTEM - od bethesdy xD dialogi i fabuła od BioWare xD Crytec, który jest na granicy bankructwa xD map design od Rockstara xD
haha jednak warto było przed snem ogarnąć mirko :D
Obrazek faktycznie głupi i śmieszny :)
haha jednak warto było przed snem ogarnąć mirko :D
Obrazek faktycznie głupi i śmieszny :)
Poniżej model postaci Maia Rua z #pillarsofeternity : II #deadfire
Z początkiem maja miał rozpocząć się proces rozsyłania ankiet dla osób, które wsparły grę kwotą powyżej 500 dolarów i mają jakiś wpływ na zawartość. Ponadto osobnej ankiety mogły spodziewać się osoby, które "wykupiły" próg zawierający wyróżnienie z imienia i nazwiska w napisach końcowych.
W przyszłym tygodniu zaś, Obsidiani zaczną rozsyłać jeszcze inne ankiety dotyczące dóbr fizycznych.
Sporo
Z początkiem maja miał rozpocząć się proces rozsyłania ankiet dla osób, które wsparły grę kwotą powyżej 500 dolarów i mają jakiś wpływ na zawartość. Ponadto osobnej ankiety mogły spodziewać się osoby, które "wykupiły" próg zawierający wyróżnienie z imienia i nazwiska w napisach końcowych.
W przyszłym tygodniu zaś, Obsidiani zaczną rozsyłać jeszcze inne ankiety dotyczące dóbr fizycznych.
Sporo
- 0
@wielooczek: hmm, nie jestem jakoś przekonany co do wpływu fanów na produkcję gry innego, niż pewne sugestie dotyczące rozgrywki, najlepiej po własnych doświadczeniach z danym tytułem w EA.
@Lisaros: Tym razem, nauczeni na błędach poprzedniej kampanii, dali mniej znaczące i bardziej wyważone rzeczy jak:
nazwij zwierzaka i wybierz mu kolor
stwórz przedmiot (ograniczona ilość bakerów)
portret w grze
Post-figowa zbiórka na #pillarsofeternity II: Deadfire zakończyła się, w efekcie zebrano łącznie $4,705,524. Oznacza to, że nie dobito do progu ($4.75M) z morskimi monstrami i łowieniem ryb (╯︵╰,)
Mimo to Obsidiani dziękują wszystkim wspierającym i obiecują zrobić grę możliwie jak najlepiej.
#rpg #crpg #gry #obsidian
Mimo to Obsidiani dziękują wszystkim wspierającym i obiecują zrobić grę możliwie jak najlepiej.
#rpg #crpg #gry #obsidian
@wielooczek: no to troszku chujnia że gra ma się kręcić chyba wokół statku, a nie będzie potworów morskich i nawet głupiego łowienia ryb (゚ー゚)
@sunsu-sun: To fakt. Z drugiej strony lepiej, żeby skupili się na już "zaklepanych" elementach i je odpowiednio dopracowali, aby nie było sytuacji jak przy pierwszej części, gdzie obiecali zbyt dużo jak na ich siły, jednak postanowili spełnić wszystkie te obietnice, ale w efekcie wszystkiemu brakowało szlifów.
- 12
Animacje uników w #pillarsofeternity II: Deadfire
Post-figowa zbiórka została przedłużona do dnia dzisiejszego. Pozostało ok. 11h na wsparcie (i zaklepanie swojego egzemplarza) produkcji za pośrednictwem strony twórców. Wciąż pozostało ok. 60 000 dolanów, aby w grze zostały zawarte bitwy z morskimi monstrami oraz mechanika łowienia ryb.
#crpg #rpg #gry #obsidian
Post-figowa zbiórka została przedłużona do dnia dzisiejszego. Pozostało ok. 11h na wsparcie (i zaklepanie swojego egzemplarza) produkcji za pośrednictwem strony twórców. Wciąż pozostało ok. 60 000 dolanów, aby w grze zostały zawarte bitwy z morskimi monstrami oraz mechanika łowienia ryb.
#crpg #rpg #gry #obsidian
Pozostał ostatni tydzień zbiórki na #pillarsofeternity II: Deadfire.
Kto spóźnił się z zaklepaniem swojego egzemplarza i wsparciem produkcji wciąż może to zrobić na stronie Obsidianiu, za pośrednictwem PayPala.
Obecnie zebrano $4.66 miliona, wciąż pozostały dwa cele
Kto spóźnił się z zaklepaniem swojego egzemplarza i wsparciem produkcji wciąż może to zrobić na stronie Obsidianiu, za pośrednictwem PayPala.
Obecnie zebrano $4.66 miliona, wciąż pozostały dwa cele
@wielooczek: Kampanie potrafią mocno przyspieszyć ostatniego dnia, więc oba cele są realne. Kurde, muszę w końcu chapnąć pierwszą część z dodatkami. I jeszcze Tyranny. Że też cRPGi to mój ulubiony gatunek gier, a mam na nie tak mało czasu :)
@Munchhausen: Tylko w tym przypadku kampania zakończyła się jakiś czas temu, potem wystartowali z drugą turą, za pośrednictwem swojej strony, dla spóźnialskich (i dlatego, że fani płakali z powodu niedobicia do przedostatniego progu) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gra, którą po premierze znienawidziłem i hejtowałem ponad rok, bo ewidentnie była wypuszczona za szybko (pieniądze z Kickstartera się skończyły) i brakowało wielu szlifów.
Potem, po premierze tony patchów oraz dwóch dodatków, postanowiłem dać jej kolejną szansę. Zmieniła się bardzo na plus; poza eliminacją bugów zaimplementowali mechanizmy, na które wcześniej nie starczyło czasu, w końcu dobrze ją zbalansowali, poprawili mdłe potyczki i ich ilość (mniej śmieciowych walk, bo pierwotnie to
pierwszą część z dodatkami
Gra, którą po premierze znienawidziłem i hejtowałem ponad rok, bo ewidentnie była wypuszczona za szybko (pieniądze z Kickstartera się skończyły) i brakowało wielu szlifów.
Potem, po premierze tony patchów oraz dwóch dodatków, postanowiłem dać jej kolejną szansę. Zmieniła się bardzo na plus; poza eliminacją bugów zaimplementowali mechanizmy, na które wcześniej nie starczyło czasu, w końcu dobrze ją zbalansowali, poprawili mdłe potyczki i ich ilość (mniej śmieciowych walk, bo pierwotnie to
- 35
Wiecie co jest przykre w tej całej aferze o #masseffect Andromeda?
Seria z części na część mogła popadać w coraz większe banały, fabuła robiła się coraz gorsza i głupsza, gameplay ulegał uproszczaniu i coraz bardziej skupiał się na "szczelance bardzo nawalance" i gówniarskim symulatorze przelatywania kosmitek/kosmitów i nic, oceny 8-10/10 sypały się zewsząd, gracze masowo nabijali portfel wydawcy, pozwalali nawet na to, aby właściwe zakończenie gry (ME2) zostało wydane w formie DLC.
Tymczasem wystarczyło, aby Andromeda przed premierą zasłynęła ze śmiesznej i pokracznej mimiki twarzy/animacji postaci, by nagle ciskać gromy w kierunku Bioware/EA. A dominują w tym zapewne osoby, które twierdzą, że "grafika nie jest ważna, że liczy się gameplay, hurr, durr, coś czego pecetowcy nigdy nie zrozumiejo", po czym lecą kupić kolejną grę-wydmuszkę pokroju Anczarted i wielu innych giereczek AAA, które właśnie poza grafiką nie mają nic czym mogłyby się poszczycić- ani fabułą, ani gameplayem (chyba, że dla kogoś naciskanie jednego kontekstowego przycisku, po którym postać sama wszystko robi, to coś do czego każda gra powinna dążyć), niczym.
Seria z części na część mogła popadać w coraz większe banały, fabuła robiła się coraz gorsza i głupsza, gameplay ulegał uproszczaniu i coraz bardziej skupiał się na "szczelance bardzo nawalance" i gówniarskim symulatorze przelatywania kosmitek/kosmitów i nic, oceny 8-10/10 sypały się zewsząd, gracze masowo nabijali portfel wydawcy, pozwalali nawet na to, aby właściwe zakończenie gry (ME2) zostało wydane w formie DLC.
Tymczasem wystarczyło, aby Andromeda przed premierą zasłynęła ze śmiesznej i pokracznej mimiki twarzy/animacji postaci, by nagle ciskać gromy w kierunku Bioware/EA. A dominują w tym zapewne osoby, które twierdzą, że "grafika nie jest ważna, że liczy się gameplay, hurr, durr, coś czego pecetowcy nigdy nie zrozumiejo", po czym lecą kupić kolejną grę-wydmuszkę pokroju Anczarted i wielu innych giereczek AAA, które właśnie poza grafiką nie mają nic czym mogłyby się poszczycić- ani fabułą, ani gameplayem (chyba, że dla kogoś naciskanie jednego kontekstowego przycisku, po którym postać sama wszystko robi, to coś do czego każda gra powinna dążyć), niczym.
- 23
- 30
@wielooczek: Przecież nawet trójka nie byłaby taka zła gdyby nie zakończenie. A dwójka akurat moim zdaniem była dużo lepsza od jedynki przez to że tam naprawdę widać było że wybory mają znaczenie. A Andromeda podobno różni się znacznie i najbardziej odstaje nieciekawymi towarzyszami.
#pillarsofeternity
Przypominam, że jeszcze przez 35 dni (w chwili pisania tego postu) można zaklepać i wesprzeć przez PayPala Pillars of Eternity II: Deadfire.
W tym celu należy udać się na stronę: https://eternity.obsidian.net/backer
Wciąż są do odblokowania dwa progi- jeden wprowadzający morskie potwory, z którymi będzie można się zmierzyć, a także załogę naszego statku, drugi dodający kolejną "pełnokrwistą"
Przypominam, że jeszcze przez 35 dni (w chwili pisania tego postu) można zaklepać i wesprzeć przez PayPala Pillars of Eternity II: Deadfire.
W tym celu należy udać się na stronę: https://eternity.obsidian.net/backer
Wciąż są do odblokowania dwa progi- jeden wprowadzający morskie potwory, z którymi będzie można się zmierzyć, a także załogę naszego statku, drugi dodający kolejną "pełnokrwistą"
@wielooczek: Ja wciąż czekam na ogłoszenie nad czym pracują Cain i Boyarsky. Pillars of Eternity 2 nie interesuje mnie w ogóle, ale na ten tajemniczy produkt Obsidianu czekam z niecierpliwością i raczej na pewno złożę pre-order (choćby po to by pokazać jakim zaufaniem darzę tych dwóch developerów).
@Bethesda_sucks: Również czekam. Chętnie przygarnąłbym kolejnego Wampira, ale będę zadowolony również z innych projektów tych panów. Może Arcanum 2? Feargus przyznał, że starali się pozyskać prawa do marki, bezskutecznie. Może jednak się udało, tylko trzymają to w tajemnicy jako niespodziankę?
@Lisowczyk: W przeciwieństwie do części pierwszej, druga ma oferować większą wolność i otwartą eksplorację mapy, którą przemierzać będziemy naszym własnym statkiem, ten z kolei będzie można customizować i ulepszać.
Do zwiedzenia będzie sporo wysp, wysepek, jak na archipelag przystało, a także na morzu mają czyhać na nas niespodzianki/niebezpieczeństwa,
@Lisowczyk: W przeciwieństwie do części pierwszej, druga ma oferować większą wolność i otwartą eksplorację mapy, którą przemierzać będziemy naszym własnym statkiem, ten z kolei będzie można customizować i ulepszać.
Do zwiedzenia będzie sporo wysp, wysepek, jak na archipelag przystało, a także na morzu mają czyhać na nas niespodzianki/niebezpieczeństwa,
- 21
Zapowiedź #pillarsofeternity 2 #deadfire w CD-Action na niezwykle wysokim poziomie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Chyba nawet znalazłem zagraniczny pierwowzór (po 1.5 min szukania w Google xD), który zdaje się został kiepsko przetłumaczony i streszczony przez redaktora magazynu. Konstrukcja tej zapowiedzi jest BARDZO podobna do tej z CDA (z odstępstwami, o czym wspomnę nieco niżej; oznaczyłem gwiazdką *).
Ale skupię się na babolkach rodzimego tekstu
Chyba nawet znalazłem zagraniczny pierwowzór (po 1.5 min szukania w Google xD), który zdaje się został kiepsko przetłumaczony i streszczony przez redaktora magazynu. Konstrukcja tej zapowiedzi jest BARDZO podobna do tej z CDA (z odstępstwami, o czym wspomnę nieco niżej; oznaczyłem gwiazdką *).
Ale skupię się na babolkach rodzimego tekstu
- 2
@wielooczek: tekst bardzo, bardzo niechlujny, ale wpis pierwsza klasa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeżeli coś trwa i do wyjścia do druku może się jeszcze zmienić, to winno się dodać adnotację o tym, że tekst jest według stanu z określonego dnia.
Jeżeli coś trwa i do wyjścia do druku może się jeszcze zmienić, to winno się dodać adnotację o tym, że tekst jest według stanu z określonego dnia.
@wielooczek podstawka byla spoko, dodatki polepszyly gre i sa o kilka klas wyzej. Ogolnie bardzo dobry rpg i sam mialem z poe wiecej zabawy niz z wiedzminem.
Tylko ten rozmiar druzyny bo z 5 to bedzie tank/meele dps/ ranged dps / healer / CC. A tak ten jeden wiecej to zawsze mozna bylo pokombinowac.
Tylko ten rozmiar druzyny bo z 5 to bedzie tank/meele dps/ ranged dps / healer / CC. A tak ten jeden wiecej to zawsze mozna bylo pokombinowac.
#crpg #rpg #gry
Się śmiejesz, ale w StarCrawlers smuggler posiada umiejętniść chowania się za członkiem drużyny w trakcie walki ( ͡° ͜ʖ ͡°) dzięki temu dostaje o wiele mniej obrażeń.