Wpis z mikrobloga

Kolejny update z kampanii #pathfinder Kingmaker.

Tym razem dotyczy warstwy dźwiękowej i muzycznej, serwując nam przy okazji kilka filmików:

-Główny motyw muzyczny skomponowany przez Inon Zura (wrzucam pod postem)
-Dźwięki otoczenia podczas konwersacji
-Interaktywne dźwięki otoczenia
-Muzyka adaptująca się do sytuacji w grze

Szybkie, streszczone info:
-wzorują się na klasykach, poddali analizie soundtracki z Baldur's Gate 2, Dragon Age, Arcanum: Of Steamworks And Magic Obscura oraz Divinity: Original Sin, aby stworzyć coś równie dobrego i zapadającego w pamięci
-kilkanaście utworów skomponował Inon Zur (Baldur's Gate II: Throne of Bhaal, Icewind Dale II, Dragon Age: Origins, Fallouty 3, NV, 4)
-w dużym skrócie- twórcy mają większą kontrolę nad dźwiękiem/muzyką w grze i dzięki ich manipulacji chcą lepiej budować klimat, bardziej angażować emocjonalnie, etc. Są też małe smaczki, jak np. dźwięki rozmów w tle przechodzące w szepty, gdy nasza postać zaczyna rozmowę z kompanem
-jak ktoś chce zagłębić się w szczegółowe opisy, niech kliknie w pierwszy link prowadzący do aktualizacji na Kickstarterze

W chwili pisania tego posta twórcy zebrali $439,949 z zakładanych $500,000, aby gra została ufundowana. Pozostało 26 dni zbiórki.

Ponadto, do odblokowania jest próg dodatkowy wynoszący $550,000, po uzyskaniu którego w grze zostanie zaimplementowany rozbudowany system obozowania, o którym wspomniałem w poprzednim poście o grze.

#crpg #rpg #gry #pillarsofeternity (pozwalam sobie spamować tym tagiem, gdyż doszedłem do wniosku, że osoby lubiące PoE mogą się zainteresować innym dobrze rokującym, podobnym tytułem innego studia)
wielooczek - Kolejny update z kampanii #pathfinder Kingmaker.

Tym razem dotyczy wa...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach