Wpis z mikrobloga

Post-figowa zbiórka na #pillarsofeternity II: Deadfire zakończyła się, w efekcie zebrano łącznie $4,705,524. Oznacza to, że nie dobito do progu ($4.75M) z morskimi monstrami i łowieniem ryb (,)

Mimo to Obsidiani dziękują wszystkim wspierającym i obiecują zrobić grę możliwie jak najlepiej.

#rpg #crpg #gry #obsidian
Pobierz
źródło: comment_8cv141sVW44cqhQZukCbIWBL8P8F5vre.jpg
  • 7
@sunsu-sun: To fakt. Z drugiej strony lepiej, żeby skupili się na już "zaklepanych" elementach i je odpowiednio dopracowali, aby nie było sytuacji jak przy pierwszej części, gdzie obiecali zbyt dużo jak na ich siły, jednak postanowili spełnić wszystkie te obietnice, ale w efekcie wszystkiemu brakowało szlifów.
@Sad_Statue: @wielooczek: zależy jakby to zrobili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fakt niech się skupią i wyszlifują tą podstawę, zeby nie mieli takiej wtopy jak w pierwszej części, co chyba pierścionek psuł ludziom grę bo statystki duplikował (>)

nie mogę się doczekać, czekam tak samo mocno jak na divinity sin2, to już jest w early access i przyznam że wygląda mega.
@sunsu-sun: Ale trzeba przyznać, że PoE to i tak najbardziej doszlifowana gra Obsidianu (teraz po paczach i dodatkach), a nawet od razu po premierze chyba tylko South Park był bardziej dopracowany :D

A co do Sin, to kurcze pograłem w jedynkę ze 20 godzin i byłem zachwycony walką i bardzo podobało mi się nie trzymanie mnie za rączkę jak w większości cRPGów dzisiejszych, ale za dużo tego humoru. Nie żebym miał
@wielooczek: a ja pójdę pod prąd i powiem, że dobrze się stało. Walka z morskimi potworami byłaby dobra wtedy, gdyby poświęcono jej oddzielną, zupełnie inną mechanikę i ją odpowiednio dopracowano, a ciężko mi sobie to wyobrazić za dodatkowe 250k $.

Najważniejszy ostatni stretch goal został już dawno osiągnięty - companion relationship, bo to jest jeden z filarów gry, bardzo ważna mechanika, a nie coś dodatkowego. Jak się przyłożą konkretnie do dopracowania