Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko158
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
szychun

szychun

Dołączył 7 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 17320
  • Znaleziska 4084
  • Mikroblog 13236
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 1
szychun
szychun 16.02.2026, 17:08:03
  • 100
#polityka #bekazpisu haloooo halo powtarzam - u nas nie ma kłótni! Powtarzam - w pisie nie ma sporów!!
szychun - #polityka #bekazpisu haloooo halo powtarzam - u nas nie ma kłótni! Powtarza...

źródło: 1000016079

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

HrabiaTruposz
HrabiaTruposz
16.02.2026, 17:18:02 via Wykop
  • 165
@szychun: Ta "decydująca bitwa o przyszłość Polski" to jest już takie przeruchane hasełko że klękajcie narody, od 30 lat z kawałkiem wszyscy politycy od lewa do prawa o tym ględzą na okrągło i c--j z tego wynika xD
  • Odpowiedz
legion_9000
legion_9000
legion_9000
16.02.2026, 17:25:32 via Wykop
  • 18
@Idaho597: nie wiem czy wyborcy partii demokratycznych chodziliby na takie spotkania raczej plebs wykorzystywałby to żeby przeszkadzać i mogłoby mieć to negatywne skutki
  • Odpowiedz
szychun
szychun 16.02.2026, 13:21:50
  • 99
#polityka #bekazpisu jeśli prawdą jest to, że rząd posiada instrumenty by przyjąć SAFE inną metodą niż ustawą to niech Kaczyński dalej tak robi a Nawrocki niech wykonuje jego wolę. Nic nie ugrają a tylko umocnią wizerunek szurów.
szychun - #polityka #bekazpisu jeśli prawdą jest to, że rząd posiada instrumenty by p...

źródło: 1000016074

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
16.02.2026, 14:30:52 via Wypiek
  • 52
@zjadlbym_kebaba no elegancko. Niech Kaczyński i Nawrocki dalej się ośmieszają.
  • Odpowiedz
szychun
szychun 16.02.2026, 10:44:43
  • 1065
#polityka #bekazpisu lubię gdy Pan Premier Sikorski dogryza pisowcom xD
szychun - #polityka #bekazpisu lubię gdy Pan Premier Sikorski dogryza pisowcom xD

źródło: 1000016071

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
16.02.2026, 12:45:49 via Wypiek
  • 16
@weakar @KielbasianyJad @weakar ale wiecie, że edurdo skończył Wyższą Szkołę Robienia Fikołków imieniem Dariusza Mateckiego o specjalizacji Wciskamie Kitu W Sprawach Prawa Hiszpańskiego i Niemieckiego? Przecież on się budzi zawsze jak pis szkalują xD
  • Odpowiedz
szychun
szychun 15.02.2026, 18:35:47
  • 207
#polityka #bekazpisu dosłownie rzygam już tą pisowską propagandą, tym wykorzystywaniem tematu bezpieczeństwa do partyjny celów. Bogucki mówi "Faktach po Faktach", że SAFE może być w przyszłości wykorzystany jako mechanizm nacisku na Polskę by ta wprowadziła euro. Jprdl. Potem coś jeszcze paplał o tym, że dla Nawrockiego istotnym jest czy do polskiego przemysłu pójdzie ponad 70% czy 80% środków z SAFE, i że przyjmując SAFE rząd ograniczy środki własne
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
15.02.2026, 18:53:27 via Wypiek
  • 42
@Gieremek no jak dla mnie to oni ubijają grunt pod pole do handlu. Rada Pokoju za SAFE. Tusk nie da im na to zgody to zawetują SAFE i będą gadać, że "od samego początku mówili, że tam jest wiele niejasności" bo przecież się nie przyznają, że Batyr smutnął. Tusk klepnie Radę Pokoju to i nagle się okaże, że "Nawrocki przymyka oko na ewentualne konsekwencje w imię bezpieczeństwa".
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
15.02.2026, 20:40:16 via Wypiek
  • 2
@Amatorro według mnie tu chodzi tylko i wyłącznie o własne ego Nawrockiego. On chce na siłę podczepić się pod Trumpa by udowodnić w oczach szurów, że jest graczem międzynarodowym z pierwszego szeregu (xD) i mieć lepsze dojście do pomarańczowego. No i dwa, że to potencjalne synekury oraz jakiś etacik na przyszłość jeśli MAGA zachowa gdzieś swoje wpływy.
  • Odpowiedz
fidelio-fidelio
fidelio-fidelio
15.02.2026, 20:17:56
  • 6
#polityka
Przecież polska prawica to czarnuchy Europy dla zachodu XDD
fidelio-fidelio - #polityka
Przecież polska prawica to czarnuchy Europy dla zachodu X...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun 15.02.2026, 20:25:10 via Wypiek
  • 9
@fidelio-fidelio zacznijmy od tego, że te wszystkie szurskie Jakie i inne Brauny są bezpośrednimi beneficjentami UE. Pobierają od niej gruby hajs za to, że w kółko gadają jaka ona zła i jak ogranicza suwerenność.
  • Odpowiedz
szychun
szychun 15.02.2026, 20:19:29
  • 46
#polityka #usa #bekazpisu Pan Boczek to jest jednak klasa
szychun - #polityka #usa #bekazpisu Pan Boczek to jest jednak klasa

źródło: 1000016065

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun 15.02.2026, 16:29:10
  • 306
#polityka #bekazpisu tak szczerze to jak tylko zobaczyłem wypowiedź Nawrockiego to widziałem, że Tusk się wścieknie. Niezależnie od kontekstu to poruszanie rodziny to raczej przejaw braku klasy.
szychun - #polityka #bekazpisu tak szczerze to jak tylko zobaczyłem wypowiedź Nawrock...

źródło: 1000016059

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
15.02.2026, 16:36:16 via Wypiek
  • 153
@polski_polak_z_polski i to bylo słabe i to jest słabe. Ale sobie nie przypominam by Tusk jakoś wykorzystywał temat dzieci Nawrockiego
  • Odpowiedz
szychun
szychun 15.02.2026, 13:00:04
  • 216
#polityka #bekazpisu niech pierwszy rzuci kamieniem ten kto nigdy nie był w takiej sytuacji xd
szychun - #polityka #bekazpisu niech pierwszy rzuci kamieniem ten kto nigdy nie był w...

źródło: 1000016054

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pyszniarz
pyszniarz
15.02.2026, 13:29:13 via Wykop
  • 72
@szychun: Dumny prezydent Dumnej Polski, robiący za manekina reklamowego
  • Odpowiedz
dqdq1
dqdq1
15.02.2026, 14:26:12 via Wypiek
  • 78
@szychun lewaku on musi uzbierać miliard dolarów na łapówkę dla trumpa!
  • Odpowiedz
szychun
szychun 15.02.2026, 10:44:37
  • 878
#polityka #bekazpisu co w głowie ma ten typ, to ja nie wiem, chyba jakiś kompleks Tuska xd jeszcze to mówienie o sobie w trzeciej osobie xd
szychun - #polityka #bekazpisu co w głowie ma ten typ, to ja nie wiem, chyba jakiś ko...

źródło: 1000016048

Pobierz
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
15.02.2026, 12:49:56 via Wypiek
  • 9
@H_Moody

Zaproszenie jest dla premiera lub prezydenta. To zaproszenie otwarte. To jest chyba ten moment, by jednoznacznie i wyraźnie powiedzieć, że w obecnych okolicznościach [...] Polska nie przystąpi do prac Rady Pokoju, ale będziemy analizować w sposób elastyczny i otwarty. Jeśli zmienią się okoliczności, to nie wykluczamy żadnego scenariusza — mówił premier, zapewniając, że "nasze relacje z USA są i pozostaną naszym priorytetem".


Jeśli prezydent jako świadek zdecyduje się uczestniczyć w
  • Odpowiedz
szychun
szychun 15.02.2026, 12:23:40
  • 87
#polityka #bekazpisu a więc chłop obiecał coś czego sam nie mógł zrealizować a potem zrobił wszystko, żeby osoby potrzebne do realizacji tego nie chciały z nim współpracować xd no ale to nie jego wina, że się nie udało xd
szychun - #polityka #bekazpisu a więc chłop obiecał coś czego sam nie mógł zrealizowa...

źródło: 1000016051

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gieremek
Gieremek
15.02.2026, 12:41:18 via Wykop
  • 72
@szychun: Dodatkowo Batyr nie podał w swoim projekcie źródła finansowania. Chciał wyjąć z Budżetu kilkadziesiąt miliardów i nie wskazał jak to zbilansować.

A do narzekania na deficyt to jest pierwszy.
  • Odpowiedz
HrabiaTruposz
HrabiaTruposz
15.02.2026, 12:46:09 via Wykop
  • 56
@szychun: Niech on na marszałka nie zwala bo doskonale wiedział jak działa ten system. Mógł nie klepać kibolską mordą i nie składać obietnic bez pokrycia, więc niech teraz bierze odpowiedzialność na klatę. Chociaż to bez znaczenia, bo jego przygłupiemu elektoratowi to nie przeszkadza i równie dobrze mógłby im wszystkim nasrać na łeb i tak by byli zachwyceni
  • Odpowiedz
szychun
szychun 12.02.2026, 08:26:50
  • 1190
#polityka #bekazpisu czy to może szpileczka w Pana Nałrokiego i jego obóz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
szychun - #polityka #bekazpisu czy to może szpileczka w Pana Nałrokiego i jego obóz? ...

źródło: 1000015547

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 08:40:42 via Wypiek
  • 467
@KOLEGAMAMY najpierw sprawdź kto to "wasal", potem czym jest UE a na końcu dokonaj oceny zachowań Trumpa wobec Polski.
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 12:27:01 via Wypiek
  • 4
@podbrodek gdzie ta merytoryka i gdzie to rozegranie przez Nawrockiego były?
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 15:38:18 via Wypiek
  • 0
@Trzesidzida no ale to powiedz prezydentowi a nie mnie. Rząd się wypowiedział na temat sytuacji z ambasadorem, z żołnierzami IMO mógł być bardziej dosadny. To Nawrocki kreuje się na pierwszego kumpla Trumpa a jak przyszło do zabrania stanowiska i wplynięcia na jego słowa to siedział cicho. No ale - czołem żołnierze.

@kubatu-xxx serio? Ty wstawiasz jedno zdjęcie, które jest stopklatką bez kontekstu i tesktu i to ma być argument wobec
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 15:41:42 via Wypiek
  • 0
Panowie, @fidelio-fidelio @rudi-meyer @H_Moody @widmo82 @6poziomprokrastynacji @Drizztek @ipkis123 @VZee @rajet ten @KOLEGAMAMY słynie ze swej bystrości, bądźcie dla niego wyrozumiali
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 15:58:04 via Wypiek
  • 1
@kubatu-xxx nie, to nie jest kontekst. To jest legenda, którą stworzyła opozycja względem Tuska. Nic więcej. A to zdjęcie, które wkleiłeś znaczy jeszcze mniej niż stopklatka z Kaczyńskim mówiącym o "przyjaciołach Rosjanach"
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 17:15:29 via Wypiek
  • 1
@kubatu-xxx tak, tak. Oczywiście tak było. Tusk bił pokłony przed Sholzem. To jest tak głupie, że do głowy by mi nie przyszło, ze ktoś w to może wierzyć.

Aż muszę dopytać - proniemiecki Tusk to legenda, ale Polska będąca dla Nawrockiego (czy jak to tam sobie tłumaczysz) wasalem USA to już nie jest legenda?


A widziałeś żeby Nawrocki zrobił coś czego Trump nie chciał? Stanął w obronie żołnierzy albo skrytykował ambasadora
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 18:24:51 via Wypiek
  • 1
@kubatu-xxx samo to, że piszesz "her Tusk" sprawia, że Twoje słowa tracą na wiarygodności. To raz. Dwa, że tak - widziałem by Tusk realizował polską politykę a nie niemiecką. Wystarczy popatrzeć nawet na wspólną konferencję Tuska i Merza
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 19:04:27 via Wypiek
  • 1
@kubatu-xxx

Przypominam, że jesteśmy pod Twoim OP wpisem, w którym napisałeś tak:


no i co w moim wpisie było obraźliwego dla Nawrockiego?
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 21:48:59 via Wypiek
  • 1
@kubatu-xxx tylko, że "her Tusk" to nie jest błąd w wymowie jego nazwiska tylko kwestia języka niemieckiego. Jak jedzie do Francji to mówią mu "monsieur". Ja tam go nie widziałem by paradował z koszulkami "her Tusk". A Nawrockiego z "Nowrocky" tak ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
13.02.2026, 16:52:28 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx tak jak w Twoim innym wpisie. Brakuje Ci argumentów to dolejesz kolejne wątki/do kontekstu podchodzisz swobodnie. Fakty są proste - w polskiej przestrzeni nikt Tuska poza jego oponentami nie tytułuje "herr", natomiast Nawrocki z "Nałrokiego" zrobił swój brend. Więc nie wiem czemu ma to być obrazliwe dla niego. Piszesz o tym, że inni na wykopie źle o nim piszą. Odnosimy się do do mojego wpisu czy całego wykopu? Skoncz robić
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
13.02.2026, 21:43:01 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx

Mordo, te "kolejne wątki" to właśnie kolejne argumenty. Jak możesz zarzucać mi brak argumentów jednocześnie mając problem z tym, że przywołuje następne? xd To jest wewnętrznie sprzeczne.


Mordo, od dłuższego czasu już wykłócasz się ze mną o to, jakie określenie wobec Nawrockiego i Tuska są obraźliwe. Temat Ci nie poszedł to wracasz i dokejesz na nowo sprawę uleganie wpływom.
  • Odpowiedz
szychun
szychun 11.02.2026, 15:46:11
  • 529
#polityka #bekazpisu ostatnio na Radzie Gabinetowej Nawrocki się zbłaźnił i dziś by wstydu uniknąć nie pozwolił premierowi mówić. A pól do kompromitacji przed mediami byłoby parę. Np. Obecność Cenckiewicza
szychun - #polityka #bekazpisu ostatnio na Radzie Gabinetowej Nawrocki się zbłaźnił i...

źródło: 1000015507

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
11.02.2026, 16:04:28 via Wypiek
  • 157
@trach wyrok sądu nie jest prawomocny. Więc Cenckiewicz dostępu nie ma.

A co do Czarzastego - ja sądzę, że powinien poddać się tej procedurze. Zbyt poważne stanowisko by mieć co do niego jakieś wątpliwości. Ogólnie to jakaś patologia systemu, że poslowie i inne ważne persony życia publicznego obligatoryjnie nie muszą uzupełniać ankiet bezpieczeństwa. To trochę pomylone. Wiem, że to rodziłoby obawy, że to służby rządzą państwem, niemniej jakiś taki system weryfikacji
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
11.02.2026, 16:20:53 via Wypiek
  • 4
@trach ale przecież Ci napisałem, ze uważam, ze Czarzasty tę ankietę złożyć powinien. Ja nie widzę powodów by miał tego nie robić. Ja mówię, że 1) zachowanie Nawrockiego względem Czarzastego to hipokryzja bo ludzi z podobnymi problemami ma przy sobie i z tego wydarzenia nie robi 2) RBN nie jest od tego by rozmawiać o certyfikacie Czarzastego. Zwłaszcza, że odbywa się to z udziałem Cenckiewicza (brak dostępu do tajemnic) i Skalika
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
11.02.2026, 18:01:04 via Wypiek
  • 7
@eduardo-garcia 1) sprawdz sobie jakie skutki tu ma wyrok nieprawomocny 2) po drugie moja decyzja pozostaje niezmienna i nie wchodzę z Tobą w polemikę. Masz chamskie personalne odzywki a ja ich nie będę tolerował. Ostatnio napisałeś "rozmowa ze mną wymaga argumentów". Argumentów to wymaga podjęcia decyzji o rozmowie z Tobą. Ja ich nie znajduję. 3) odpisuję Ci tylko dlatego by nikt czasem się nie natknął na Twoje manipulacje i w nie
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
11.02.2026, 21:44:42 via Wypiek
  • 1
@qusqui21 nigdy nie będzie systemu idealnego, jak pokazały ostatnie lata zawsze się może zdarzyć jakiś miły pan, który wykona wolę partii-matki. Temu nie zapobieganiemy. Natomiast jakiś balans między wyborczą wolą narodu a weryfikacją polityków musi być. Ankieta wydaje mi się rozsądnym minimum by suweren jednocześnie nie miał poczucia, że decyzja sluzb znaczy więcej niż głos w wyborach, a tez by służby mogły zapobiec różnym zagrożeniom.

@dobry-informatyg Nawrocki powiedział co miał
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 15:43:16 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx tylko, że wyrok nie był prawomocny co znaczy, że do jego uprawomocnienia sytuacja się nie zmienia i Cenckiewicz dostępu nie ma. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 15:58:51 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx gdzie tu klamie?
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 17:17:55 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx no i dalej- wiesz co znaczy orzeczenie nieprawomocne?
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 18:22:44 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx prawda. Sąd orzekl, ze nie sklamal. Ale nie jest to ostateczne. Jakby bylo inaczej to dlaczego sam Cenckiewicz by przyznawał, że do czasu prawomocnego rozstrzygnięcia nie zapoznaje się z dokumentami niejawnymi?
szychun - @kubatu-xxx prawda. Sąd orzekl, ze nie sklamal. Ale nie jest to ostateczne....

źródło: 1000015910

Pobierz
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 18:45:20 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx Boże. Rząd orzekl, że nie skłamał. Do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia i tak nie ma dostępu do informacji niejawnych. W tym momencie nie ma możliwości zapoznawania się informacjami tajnymi bo tak stanowią przepisy, tak stanowi prawo.

Mam wrażenie, że juz sam chyba nie wiesz o co Ci chodzi.
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 19:07:32 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx

Nie rząd, tylko sąd.


Tak sąd. Moja pomyłka w pisowni.
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 22:01:27 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx

Prosze cie, poważnie? Obydwoje doskonale wiemy, że chodzi o znanego z propeowskich poglądów Kamila Dzubkę, serio umerzeć walczyć na tym wzgórzu? xD


Ja nie wiem. Masz na to jakieś dowody? Póki co jest tylko nagranie rozmowy Giertycha z Gawłowskim i nic więcej. Nie jedemu psu burek. A dwa, że Dziubka nie raz i nie dwa krytykował obecny rząd.
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 22:49:21 via Wypiek
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
13.02.2026, 16:47:18 via Wypiek
  • 0
@kubatu-xxx

Robisz się męczący.

Więc nie będziesz mieć żadnego problemu by przywołać nazwiska kilku innych Onetowych Kamilów, prawda?
  • Odpowiedz
szychun
szychun
Autor
13.02.2026, 21:17:57 via Wypiek
  • 0
A ja poświęciłem czas by sprawdzić co piszesz, Kamila Turskiego tam nie widzę.

Miało być Turecki

To Twoja opinia, że nie miała. Moim zdaniem - miała, bo pokazywała to, co starałem sie przekazać - ten sam skutek (wyrok/odebrane uprawnienia) za inny czyn (trawę/morderstwo).


Na tej zasadzie możesz wszystko porównać do wszystkiego ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
szychun
szychun 13.02.2026, 17:12:31
  • 235
#polityka #bekazpisu #bekazkonfederacji ładnie obalony mit o tym czemu Niemcy nie biorą udziału w SAFE. Kenfedopis to glupcy i szkodniki.
szychun - #polityka #bekazpisu #bekazkonfederacji ładnie obalony mit o tym czemu Niem...

źródło: 1000016004

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

donaldJretard
donaldJretard
donaldJretard
13.02.2026, 17:31:46 via Wykop
  • 112
@szychun: Według "przedsiębiorców" konfiarzy branie pożyczek jest złe, bo przecież trzeba je spłacać XD
  • Odpowiedz
IksdeHeheh
IksdeHeheh
13.02.2026, 18:08:20 via Wykop
  • 88
@donaldJretard: konfiarze nie rozróżniają Netto od brutto.
  • Odpowiedz
szychun
szychun 13.02.2026, 12:44:21
  • 335
#polityka #bekazpisu gdy stawką jest bezpieczeństwo Polski ich honorem jest wciskać kit o inwestycji w niemiecką gospodarkę. A ja tam wolę by Polska musiała spłacać, jakiś śmieszny kredyt i była bezpieczna, niż za parę lat uciekać przed ruskimi dronami. Jakiś czas temu krzyczeli, że istnieje "linia zdrady Tuska". A tak naprawdę to istnieje tylko "linia zdrady pisu".
szychun - #polityka #bekazpisu gdy stawką jest bezpieczeństwo Polski ich honorem jest...

źródło: 1000015991

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
13.02.2026, 12:50:14 via Wypiek
  • 7
@mleko3-2procent bo Matecki lubi tylko siebie, ziobrę i pis. Polska to dla niego wymówka do szczucia na innych i kłamania.
  • Odpowiedz
szychun
szychun 13.02.2026, 08:23:47
  • 713
#polityka #bekazpisu Merytoryczny Nałroki znowu przywalił wetem i poleciał w kulki? Cóż za zaskoczenie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale nagra pewnie za to filmik na tiktoka jak to Tusk nie jest zły, a on doby.
szychun - #polityka #bekazpisu Merytoryczny Nałroki znowu przywalił wetem i poleciał ...

źródło: 1000015922

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szmichal
szmichal
13.02.2026, 08:39:30 via Wykop
  • 270
@szychun: tak samo nie ma referendum, swojej ustawy o KRS. Już po kampanii, można mieć wywalone i wciskać chińskie g---o prawakom
  • Odpowiedz
Aldona_Lipska
Aldona_Lipska
13.02.2026, 08:43:53 via Wykop
  • 280
@szychun: Po Pierwsze Przestępczość, Po Pierwsze Przestępcy
  • Odpowiedz
szychun
szychun 12.02.2026, 19:19:14
  • 338
#polityka #bekazpisu te środki nawet jakby miały spadać z nieba a łapałby je Tusk i bezpośrednio woził do polskich fabryk to pisowi i tak by się to nie podobało "bo Tusk".
szychun - #polityka #bekazpisu te środki nawet jakby miały spadać z nieba a łapałby j...

źródło: 1000015913

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 22:06:59 via Wypiek
  • 5
@Cinos znajdz frajera, ktory da nam kredyt na lepszych warunkach. I jeszcze system opracuje tak, żebyśmy byli zobowiązani do inwestycji w siebie a nie USA.
  • Odpowiedz
szychun
szychun 12.02.2026, 18:08:14
  • 326
#polityka #bekazpisu nie ma się argumentów to trzeba ludzi straszyć tym, że 1) pieniądze trafią do Niemca 2) rząd je ukradnie 3) że jakby pis wrócił do wladzy to nie mógłby traktować całego programu SAFE jako kolejnego unijnego bankomatu. Przez ich budowanie takiej psychozy straci polski potencjał obronny? Trudno. Ważne by wrócić do władzy.
szychun - #polityka #bekazpisu nie ma się argumentów to trzeba ludzi straszyć tym, że...

źródło: 1000015907

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 22:05:38 via Wypiek
  • 2
@recznik_z_ikei chodzi o to, że ten program jest objęty mechanizmem "pieniądze za praworządność". Jesli w Polsce zostaną naruszone standardy praworządności to KE ma prawo do zatrzymania wyplat. Dlatego np. Węgry poki co nie dostają nic. Pisowi sie to nie podoba bo jak wróci to znowu chce wszystkim ręcznie sterować. A wtedy kasy nie będzie
  • Odpowiedz
szychun
szychun 12.02.2026, 16:07:03
  • 146
#polityka #bekazpisu to tak odnośnie tej merytoryki, którą obóz Nawrockiego miał ponoć zalać posiedzenie RBN. Zbłaźnili się znowu tylko tym razem zdążyli kamery na czas wyłączyć. Ale bajki się teraz fajnie w mediach opowiada.
szychun - #polityka #bekazpisu to tak odnośnie tej merytoryki, którą obóz Nawrockiego...

źródło: 1000015730

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MatemXVI
MatemXVI
12.02.2026, 16:27:46 via Wykop
  • 64
@szychun: Co tam że się zbłaznili, dla jego wyznawców najważniejsze jak pojechał po Czarzastym, na funpage'u Nawrockiego 70 tyś lajków i same komentarze pochwalne
Taki z niego kozak przy kamerach a jego fanom to imponuje
  • Odpowiedz
cherry_tomato
cherry_tomato
cherry_tomato
12.02.2026, 17:18:34 via Wykop
  • 30
@MatemXVI: fanpage'u*

Jedyne czego w życiu żałuję to że w latach '90 nie było powszechnych kamerek w telefonach i teraz nie mogę dostarczyć dowodów na tego neonazistę i kumpla trójmiejskich mafiosów
  • Odpowiedz
szychun
szychun 12.02.2026, 08:05:38
  • 341
#polityka #bekazpisu bo suwerenność jest wtedy gdy trzeba wykonywać polecenia ambasadora z USA
szychun - #polityka #bekazpisu bo suwerenność jest wtedy gdy trzeba wykonywać polecen...

źródło: 1000015544

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szychun
szychun
Autor
12.02.2026, 09:48:52 via Wypiek
  • 1
@kawior2007 może ktoś oddał Ciebie gdzieś, nie wnikam. Ja jako polski obywatel mam wpływ na to kto jest u wladzy w Polsce i kto będzie reprezentował Polskę w UE ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
szychun
szychun 12.02.2026, 09:46:03
  • 14
#polityka #bekazpisu a więc mówicie, że Nawrocki i jego ludzie byli przygotowani do RBNu? xd
szychun - #polityka #bekazpisu a więc mówicie, że Nawrocki i jego ludzie byli przygot...

źródło: 1000015552

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
  • Strona 2 z 19
  • >
  • Ja tutaj. Taka sytuacja.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.10.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.09.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.09.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 19.12.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia