Oto bardzo rzadkie zdjęcie jednego z najbardziej tajemniczych stworów, nazywanego "Samsquanch". Widziany w Kanadzie, w czasie próby nawiązania kontaktu z rasą ludzką. Jak się później okazało, spotkanie skończyło się w tragiczny sposób dla obu gatunków. Nigdy więcej nie widziano innego przedstawiciela tego mitycznego stworzenia.
Jeden z głównych nagłaśniających aferę reprywatyzacyjną skazany przez sąd I instancji. Chodzi o związanego z Ernestą Bejdą szefem CBA warszawskiego prawnika Szaniawskiego. Jutro apelacja.
Rozmawiałam dzisiaj pisemnie z takim jednym i już nawet była mowa o przytulaniu się. Jakoś tak temat zszedł na stopki i przestał pisać Kurła a podobno stópki są seksi tako wikop rzecze
Latem nikt nie myśli o problemie smogu. Nasi politycy nie potrafia porozumieć się z Komisją Europejską, która chce przekazać miliardy na walkę z zanieczyszczeniami powietrza. Zimą liczba zgonów byla rekordowa poprzez zawartość PM10.
@JanuszowyAndrzej: Konkurencja, tak jak Samsung, Nichia, Everlight, Citizen, Seoul. W pierwszych wypustach była lepszą konkurencją dla XM-L2, teraz mocno ją przewyższa. Z XHP50 (prawa strona) masz porównanie poniżej:
W związku z 75. rocznicą zakończenia blokady Leningradu (dzisiejsza nazwa to Sankt Petersburg) rząd niemiecki poinformował, że zamierza wydać 12 mln euro na modernizację szpitala dla rosyjskich weteranów II wojny światowej oraz na inne projekty w Rosji.
To nie ma nic wspólnego z repatriacjami. Manipulacyjny tytuł. Do tego jakim cudem rządząca partia ma milczeć, kiedy sama wypuszcza taki news przez kontrolowaną przez siebie telewizję??
Poza tym, propaganda w tej stacji osiągnęła poziom, którego Gobbels by się nie powstydził. Do tego opłacane to wszystko z naszych podatków. Krew mnie zalewa jak sobie o tym przypomnę (╯°□°)╯︵┻━┻) Gotujta bigos bo
Powitajmy nowy pakt Ribbentrop-Mołotow. Zostanie ukończony pomimo sprzeciwów Stanów Zjednoczonych, Polski, Ukrainy, Litwy oraz obiekcji Komisji Europejskiej. Warto przypomnieć, że przewodniczącym projektu jest były kanclerz niemiec Gerhard Schroeder
W debacie społecznej oraz w przekazach medialnych rozgorzała gorąca dyskusja na temat działań związanych z budową przekopu przez Mierzeję Wiślaną. Emocje części komentujących budzi wpływ inwestycji na środowisko oraz jej zasadność ekonomiczna. Omówmy fakty i pojawiające się w dyskusji mity.
Poruszałem już temat, ale nikt się nie wypowiedział. Czemu by nie wykorzystać już istniejącego połączenia Zalewu Wiślanego z Wisłą, wraz z istniejącą sluzą Gdańsk Głowa? Szlak jest utrzymany jako żeglowny II klasy, środki przeznaczyć na pogłębienie odcinka Wisły, co do którego projekty były już 20 lat temu. Szkarpawa ma obecnie szlak głębokości 2,5m i szerokość 30m więc należałoby go pogłębić i użyć można już istniejącą infrastrukturę.
@smaky78: Około 30% dłuższa, za to mamy już żeglowny szlak Szkarpawy, działający już od wielu lat, gotowe śluzy, infrastrukturę. @xaliemorph Dlatego nadal warto byłoby ekonomicznie rozważyć ten wariant.
Obecnie gabarytowe transporty do stoczni w Elblągu również odbywały się tą drogą (oczywiście też z pewnymi ograniczeniami). Nie trzeba jednak w tym wypadku usuwać milionów ton ziemi, robić nowych dróg i mostów, umocnień. Jest też w tym rozwiązaniu krótszy odcinek Zalewu do pogłębienia.
Do tego część trasy pokrywa się z planami poprawy żeglowności Wisły, na który rząd od kilkudziesięciu lat nie może znaleźć środków, a w końcu i tak będzie musiał się tego podjąć bo potencjał rzeki jest ogromny. Patrząc na koszty transportu drogowego vs spławianie towarów Wisłą
źródło: comment_15813799039jyf2VBYwut82hcPV5piLg.jpg
Pobierz